28284
Książka
W koszyku
Ponieważ nowa generacja środowisk edukacyjnych jest projektowana i budowana, niniejszy Podręcznik projektowania ilustruje najbardziej aktualne strategie edukacyjne i sposób ich realizacji w formie zbudowanej. Koncepcje takie jak praca z małymi zespołami uczniów, interdyscyplinarne uczenie się i integracja uczniów ze SPE wymagają specyficznych rozwiązań spacji. Ta wyspecjalizowana dziedzina jest wyjaśniona we wszystkich istotnych aspektach, takich jak rola w społeczności, przestrzenie zewnętrzne, zrównoważony rozwój i wymagania techniczne, takie jak oświetlenie i akustyka. Z ponad 70 studiami przypadków z Europy, Ameryki Północnej i regionu Pacyfiku, jest to niezbędny przewodnik dla architektów zaangażowanych w projektowanie szkół i przedszkoli. Do zmienionej edycji wybrano sześć przełomowych nowych przykładów najlepszych praktyk, takich jak Szkoła Podstawowa Niederheide pod Berlinem, pierwsza szkoła plus-energetyczna w Niemczech, centrum edukacyjne „Tor zur Welt”, jeden z kluczowych projektów targów budowlanych IBA 2013 w Hamburg i „Dom Dziecka dla Wszystkich” autorstwa Maki Onishy i Toyo Ito, pomyślany do użytku w obozach dla uchodźców.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Architektura 140 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okładce: second and revised edition.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strona 253.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej