27915
Book
In basket
Design thinking : inspiracje dla dydaktyki / Zofia Okraj. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 249, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Design thinking jest podejściem inspirującym i przydatnym w wielu dziedzinach ludzkiego działania także w edukacji, gdzie możliwe jest jego wieloaspektowe zastosowanie zarówno w całości, jako procesu projektowania rozwiązań lub częściowo, przez wykorzystanie różnych technik i narzędzi, za pomocą których można rozwijać w uczniach/studentach empatię, kreatywność, a także zdolność do innowacyjnego współdziałania w zespole. W książce Czytelnik znajdzie inspiracje teoretyczne dotyczące design thinking, obejmujące opis: istoty i celów jego podejścia, jego fazy, zasady, a także efekty w kontekście wiedzy o twórczości. Ważną część publikacji stanowią przydatne dla nauczycieli inspiracje metodyczne zawierające opisy technik i narzędzi związanych z design thinking wraz z przykładami ich zastosowania w procesie kształcenia oraz analiza uwarunkowań tego procesu. Treści teoretyczne dopełniają inspirujące egzemplifikacje twórczej pracy dydaktycznej z wykorzystaniem design thinking realizowane przez nauczycieli na wszystkich szczeblach kształcenia: w szkole podstawowej, średniej i wyższej.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Produkt 96 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 241-249.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Jana Kochanowskiego (Kielce)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again