28101
Book
In basket
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją prof. dr hab. Bogny Pilarczyk oraz prof. dr. hab. Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - Poznań : Rebis, 2020. - XXV, [1], 708, D1-D14, [2], P1-P55, [1], S1-S11, [1], F1-F2, [2], I1-I25, [1] strona : fotografie, ilustracje ; 28 cm.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Nauki społeczne 202 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Marketing management, 2011
General note
Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału.
Bibliography, etc. note
Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again