Sorting
Source
Katalog Mediateki
(32)
Form of Work
Książki
(23)
Nuty
(8)
Publikacje naukowe
(8)
Czasopisma
(2)
Publikacje promocyjne
(1)
Status
available
(31)
Branch
Wypożyczalnia
(31)
Author
Skupin Renata
(6)
Karwaszewska Monika
(5)
Kostka Violetta
(5)
Dziadek Magdalena (1961- )
(3)
Frołowicz Elżbieta
(3)
Fedyk-Klimaszewska Monika
(2)
Kotłowska Beata
(2)
Krassowski Janusz (1929-1969)
(2)
Miklaszewska Joanna
(2)
Nowak Anna
(2)
Popinigis Danuta (1957- )
(2)
Vogel Beniamin (1945- )
(2)
Wiśniewska Milena
(2)
Łukaszewski Marcin Tadeusz (1972-)
(2)
Adamczyk Agata
(1)
Asikainen Matti
(1)
Babnis Maciej
(1)
Babulewicz Katarzyna Lidia (1991- )
(1)
Beethoven Ludwig van (1770-1827). Koncerty. Skrzypce, orkiestra. Op. 61. D-dur
(1)
Bonna Beata
(1)
Bramorski Jacek (1965- )
(1)
Brożek Anna (1980- )
(1)
Będkowski Stanisław (1958- )
(1)
Błaszkiewicz Teresa
(1)
Ciesielski Rafał (muzykolog)
(1)
Diesner Adam (1991- )
(1)
Draus Grażyna
(1)
Dziadek Magdalena (1961-)
(1)
Furmanowicz-Kurzyńska Helena
(1)
Gawiejnowicz Waldemar (1968- )
(1)
Granat-Janki Anna
(1)
Grucza-Rogalska Aleksandra
(1)
Gugnowska Katarzyna
(1)
Haydn Joseph (1732-1809). Violin Concerto No. 1 in C major, Hob. VIIa: 1
(1)
Haydn Joseph (1732-1809). Violin Concerto No. 3 in A major, Hob. VIIa: 3
(1)
Haydn Joseph (1732-1809). Violin Concerto No. 4 in G major, Hob. VIIa: 4
(1)
Hoécevar Katarina Bogunović
(1)
Janicka-Słysz Małgorzata (1964- )
(1)
Juszyńska Krystyna
(1)
Kadłubiski Jan (1931- )
(1)
Kamińska Marzena (muzyk)
(1)
Karłowicz Mieczysław (1876-1909). Epizod na maskaradzie
(1)
Karłowicz Mieczysław (1876-1909). Powracające fale. Op. 9
(1)
Karłowicz Mieczysław (1876-1909). Stanisław i Anna Oświecimowie
(1)
Kienik Tomasz
(1)
Kierzkowska Katarzyna
(1)
Komendarek-Tymendorf Krzysztof (1988- )
(1)
Konaszkiewicz Zofia
(1)
Kotłowska Beata (1971- )
(1)
Kowalska-Pińczak Alina (1948-)
(1)
Kowalska-Zając Ewa
(1)
Kozubek Lidia (1927-2015)
(1)
Kozłowska-Lewna Alicja (1949- )
(1)
Kozłowska-Lewna Alicja (1949-)
(1)
Krajewski Marcin
(1)
Krassowski Janusz (1932-2009)
(1)
Krawczyk Agata (muzyk)
(1)
Kube Michael (1968- )
(1)
Kucharski Lech (1947- )
(1)
Kukla Jerzy
(1)
Kułakowski Leszek (1955- )
(1)
Kwiatkowski Robert
(1)
Kędzierski Piotr (muzykolog)
(1)
Kłysz-Sokalska Natalia
(1)
Literska Barbara
(1)
Lutosławski Witold (1913-1994). Chantefleurs et Chantefables
(1)
Lutosławski Witold (1913-1994). III Symfonia
(1)
Lutosławski Witold (1913-1994). Koncerty. Orkiestra
(1)
Maciejewski Roman (1910-1998). Allegro Concertante
(1)
Maliszewski Witold (1873-1939). Fantazja kujawska
(1)
Maliszewski Witold (1873-1939). II Symfonia
(1)
Meder Johann Valentin (1649-1719)
(1)
Meder Johann Valentin (1649-1719). Lauda Jerusalem Dominum
(1)
Meder Johann Valentin (1649-1719). Preise, Jerusalem, den Herren
(1)
Michalak Jerzy Marian (1933-2020)
(1)
Michalak Marcin
(1)
Michalski Maciej
(1)
Mika Bogumiła (1965- )
(1)
Moniuszko Stanisław (1819-1872). Halka
(1)
Moniuszko Stanisław (1819-1872). Hrabina
(1)
Moniuszko Stanisław (1819-1872). Polonez koncertowy
(1)
Moniuszko Stanisław (1819-1872). Sonety krymskie
(1)
Moniuszko Stanisław (1819-1872). Straszny dwór
(1)
Moss Piotr (1949- ). Bromba i muzyka
(1)
Moss Piotr (1949- ). Sombres Lumières
(1)
Moss Piotr (1949- ). V Symfonia "La Bizarre"
(1)
Moss Piotr (1949- ). Według Memlinga
(1)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791). Violin Concerto No. 1 in Bb major, K. 207
(1)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791). Violin Concerto No. 2 in D major, K. 211
(1)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791). Violin Concerto No. 3 in G major, K. 216
(1)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791). Violin Concerto No. 4 in D major, K. 218
(1)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791). Violin Concerto No. 5 in A major, K. 219
(1)
Mroczek-Szlezer Danuta
(1)
Muras Wioleta
(1)
Murawska Maria
(1)
Mycielski Zygmunt (1907-1987). II Symfonia
(1)
Mykietyn Paweł (1971- ). Koncert podwójny
(1)
Mądro Andrzej
(1)
Noskowski Zygmunt (1846-1909). III Symfonia F-dur "Od wiosny do wiosny" (1903)
(1)
Noskowski Zygmunt (1846-1909). Step, poemat symfoniczny
(1)
Year
2020 - 2025
(15)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(15)
1701-1800
(2)
1801-1900
(2)
1601-1700
(1)
1901-2000
(1)
Country
Poland
(32)
Language
Polish
(24)
No linguistic content
(6)
English
(3)
Kashubian
(1)
Demographic Group
Muzyka polska
(4)
Muzyka niemiecka
(2)
Muzyka austriacka
(1)
Subject
Śpiew
(4)
Muzykologia
(3)
Emisja głosu
(2)
Głos
(2)
Szymański, Paweł (1954- )
(2)
Technika kompozytorska
(2)
Teoria muzyki
(2)
Śpiew chóralny
(2)
Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki (Gdańsk)
(1)
Chóry
(1)
Chóry dziecięce
(1)
Chóry mieszane
(1)
Dyrygenci
(1)
Formy i gatunki muzyczne
(1)
Głosy ptaków
(1)
Intertekstualność
(1)
Język polski
(1)
Kompozytorzy polscy
(1)
Konfesjonalizm (polityka)
(1)
Lutosławski, Witold (1913-1994)
(1)
Messiaen, Olivier 1908-1992
(1)
Muzyka
(1)
Muzyka chóralna
(1)
Muzyka europejska
(1)
Muzyka francuska
(1)
Muzyka ludowa polska
(1)
Muzyka na fortepian
(1)
Muzyka na fortepian (2)
(1)
Muzyka polska
(1)
Muzyka religijna
(1)
Olczak, Krzysztof (1956- )
(1)
Orientalizm
(1)
Postmodernizm
(1)
Sacrum
(1)
Szkoły muzyczne
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Szymanowski, Karol (1882-1937)
(1)
Słuch
(1)
Subject: work
Kantaty
(1)
Singletrack
(1)
Subject: time
2001-
(9)
1901-2000
(8)
1801-1900
(3)
1945-1989
(3)
1989-2000
(3)
1701-1800
(2)
1901-
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Subject: place
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Polska
(1)
Sopot (woj. pomorskie)
(1)
Genre/Form
Praca zbiorowa
(7)
Muzyka instrumentalna
(3)
Druki muzyczne
(2)
Koncert (utwór muzyczny)
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Muzyka
(2)
Aranżacja i transkrypcja
(1)
Czasopismo muzyczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Faksymile
(1)
Kadencja wirtuozowska
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Monografia
(1)
Motet
(1)
Muzyka elektroniczna
(1)
Muzyka na altówkę i orkiestrę
(1)
Muzyka na harfę
(1)
Muzyka na organy
(1)
Muzyka na skrzypce
(1)
Muzyka religijna
(1)
Muzyka taneczna
(1)
Muzyka wokalna religijna
(1)
Opracowanie
(1)
Partytura
(1)
Domain
Kultura i sztuka
(10)
Historia
(6)
Nauka i badania
(1)
Religia i duchowość
(1)
32 results Filter
Book
In basket
(Prace Specjalne / (Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku) ; 74)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Muzyka 548 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Music notes
In basket
Form of Work
Demographic Group
Genre/Form
Utwory składające się na cykl powstały w okresie studiów, w latach 2014-2018 na potrzeby Ogólnopolskiego Konkursu Kompozytorskiego na chóralny utwór pasyjny zorganizowanego przez Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej w Wejherowie. Autorem tłumaczenia tekstów biblijnych z języka hebrajskiego na kaszubski jest prof. Adam Ryszard Sikora OFM.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Wok.3266 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Music notes
CD
In basket
Form of Work
Demographic Group
W cyklu zostały ujęte polskie tańce narodowe – Krakowiak, Kujawiak, Oberek, Mazur, Polonez, a także czeski taniec Polka, taniec niemieckiego pochodzenia – Walc oraz forma stylizowana – Mazurek. Wszystkie tańce wywodzą się z działań opartych na improwizacji fortepianowej autorki niniejszego cyklu i mają postać użytkową. Materiał dźwiękowy oparty jest na tonalności dur-moll oraz na tonalności rozszerzonej. Warstwa agogiczna, dynamiczna i artykulacyjna – stanowi propozycję do uznania wykonawcy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Ftp.2393 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja zbiorowa stanowi drugi tom publikacji z cyklu Moje doświadczenie z zespołem chóralnym, będącej wynikiem II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo–Artystycznej dla Młodych w ramach Festiwalu Music Everywhere!, która odbyła się w 2017 roku w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku. Zamieszczone w tomie artykuły prezentują szerokie spektrum zagadnień związanych z chóralistyką. Autorzy artykułów to młodzi, prężnie działający dyrygenci, którzy podzielili się własnymi spostrzeżeniami, analizami, oraz doświadczeniami zawodowymi i artystycznymi w pracy z zespołem chóralnym. Ich refleksje mogą stanowić interesujący materiał do dyskusji dla studentów, dyrygentów, chórmistrzów, pedagogów, a także animatorów chóralistyki w Polsce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Muzyka 536 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Music notes
In basket
„Pictures for Cello & Symphony Orchestra” zbudowane jest z trzech kontrastowych części: Presto, Andante, Vivace. Czas trwania dzieła to 25 minut. Obsada orkiestry: kameralna z podwójna obsada drzewa i blachy. Koncert, szczególnie w drugiej, kantylenowej części eksponuje naturalną śpiewność wiolonczeli, nie tyko w bezpiecznej średnicy, ale także w najwyższym, „dramatycznym” rejestrze wiolonczeli. Skrajne części eksponują wirtuozerię, błyskotliwe pasaże, dwudźwięki, akordy czterodźwiękowe, flażolety, różnorodność artykulacyjną instrumentu solowego. Narracja melodyczna wiolonczeli w I i III części charakteryzuje się intensywną, synkopującą rytmiką, tak typową dla idiomu jazzowego. Harmonia koncertu operuje współczesną, modalną i jazzową harmoniką. Oryginalność i innowacyjność „Pictures for Cello & Symphony Orchestra” polega na syntezie muzyki współczesnej i jazzu (Third Stream Music), jak również wdrożeniu jakościowych, nowatorskich technik kompozytorskich, unowocześnieniu koncepcji jazzującego koncertu solowego, oraz twórczemu – nasyconemu osobowością kompozytora – podejściu do materiału muzycznego. Ideą koncertu jest ekspozycja wirtuozowskiej partii solowej w dialogu i komunikacji z orkiestrą symfoniczną. Orkiestra staje się ważnym partnerem w „muzycznym dialogu”. Partia solowa wiolonczeli i orkiestra tworzą integralną i „komentującą się” całość. Orkiestra nie stanowi statycznego tła dla „brylującego solisty” (jak to niestety w większości przypadków ma miejsce) lecz jest aktywnym, inspirującym partnerem. Innym ważnym celem kompozytora jest wyeksponowanie jazzowej pulsacji rytmicznej- drive’u oraz podkreślenie kontrastu pomiędzy wiodącym instrumentem solowym z synkopowanymi intensywnie rytmicznymi liniami a dialogującą orkiestrą. Nie ma w literaturze polskiej i światowej innego koncertu wiolonczelowego zawierającego elementy jazzu – jest to wartością dodaną w kompozycji Leszka Kułakowskiego. „Pictures for Cello & Symphony Orchestra” wypełnia lukę na polskim rynku muzycznym i stanowi znakomity materiał dydaktyczny i edukacyjny, pozwalający studentom na zapoznanie się z cechami muzyki jazzowej, zastosowanej – w tym przypadku – dla możliwości techniczno-wyrazowych wiolonczeli. Celem nadrzędnym i jakościowym rezultatem realizacji „Pictures for Cello & Symphony Orchestra” jest trwały wkład w rozwój kultury polskiej i europejskiej. Koncert eksponuje typowe dla wiolonczeli idiomy, takie jak: naturalna śpiewność instrumentu, wirtuozeria instrumentalna, sonornym, oryginalna „jazzująca” faktura. Kompozytor jest jednym z kilku twórców na świecie syntetyzujących muzykę współczesną z jazzem. Solową fakturę koncertu wzbogacą środki używane w muzyce jazzowej, tj. intensywność i pulsacja rytmiczna, nasycona harmonika, melodyczne nawiązywanie do bluesa i modalnych skal jazzowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Part.W-56 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Music notes
In basket
Powodem, który skłonił mnie do napisania kadencji do koncertów skrzypcowych Josepha Haydna, Wolfganga Amadeusa Mozarta oraz Ludwiga van Beethovena była próba wypełnienia pewnego rodzaju luki, jaką dostrzegłem w tym zakresie. Kadencje wydane do tej pory, czy to w formie zbioru w osobnych woluminach im dedykowanych, czy jako uzupełnienie i narzucona przez wydawcę konkretna propozycja do wydań z poszczególnymi koncertami, są w moim przekonaniu zbyt romantyzujące, nader często przeładowane trudnościami technicznymi, a przede wszystkim nieadekwatnie ciężkie w swym wyrazie w stosunku do samych koncertów. Oczywiście, dostępne są kadencje wydane drukiem, a wielu artystów wykonuje na estradach swoje autorskie pomysły lub nawet rejestruje je na płytach, lecz nie każdy młody adept sztuki skrzypcowej, czy nawet doświadczony już skrzypek posiada taką twórczą umiejętność. Muzyka doby klasycyzmu jest mi szczególnie bliska pod względem stylistycznym i estetycznym, toteż za każdym razem, kiedy wykonywałem koncerty skrzypcowe tej epoki czułem swoisty dyskomfort w momencie wyboru odpowiedniej kadencji. Postanowiłem, aby w pierwszej kolejności napisać kadencje do koncertów skrzypcowych Mozarta. Trudno mi było obiektywnie ocenić ich wartość i stylistyczne odniesienie do owych dzieł. Okazało się jednak, że spotkały się one z bardzo pozytywną opinią wielu autorytetów w dziedzinie wiolinistyki. Zatem, aby dopełnić dzieła (jakim stało się dla mnie napisanie kadencji do wszystkich koncertów skrzypcowych klasyków wiedeńskich), w ciągu kolejnych lat powstawały miniaturowe esencje tych części koncertów, w których autorzy pozostawili miejsce na inwencję twórczą skrzypka-wykonawcy. Tworząc kadencje wyznaczyłem sobie następujące priorytety: kadencja nie może rozpoczynać się od tematu głównego (jak zwykł to robić np. Mozart w kadencjach do koncertów fortepianowych); powinna być dość zwięzła; charakteryzować się szeroką paletą często zmieniających się nastrojów (tak odczytuję muzykę tej epoki); wykorzystywać elementy techniczne i smyczkowanie, które były znane i praktykowane ówcześnie; a przede wszystkim muszą opierać się, w sposób wyczerpujący, na materiale melodyczno-rytmicznym zaczerpniętym z poszczególnych części. Niniejszy zbiór traktuję jako osobisty hołd złożony geniuszowi Josepha Haydna, Wolfganga Amadeusa Mozarta oraz Ludwiga van Beethovena, jak i propozycję poszerzenia repertuaru tych skrzypaczek i skrzypków, którzy zdecydują się sięgnąć po którykolwiek z klasycznych koncertów skrzypcowych. Wydanie z autorskim opracowaniem wzbogacone jest o kopie rękopisów kadencji (Robert Kwiatkowski).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Sk.925 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Music notes
In basket
(Thesaurus Musicae Gedanensis ; Vol. 4)
W 2019 roku mija trzechsetna rocznica śmierci gdańskiego kapelmistrza Johanna Valentina Medera. Z tej okazji w ramach serii wydawniczej Thesaurus Musicae Gedanensis redakcja zaplanowała wydanie dzieł kompozytora. Na czwarty tom składają się utwory wokalno-instrumentalne z rękopisu Ms. Danzig 4038 przechowywanego w Staatsbibliothek zu Berlin: Wünschet Jerusalem Glück, Preise, Jerusalem, den Herren, oraz Lauda Jerusalem Dominum. Wydanie uzupełnia komentarz w języku polskim i angielskim oraz faksymile wybranych fragmentów rękopisu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Wok.3127 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Liczba nowych kompozycji na akordeon solo jest w ostatnim czasie imponująca. Akordeon stał się ważnym obiektem zainteresowań współczesnych kompozytorów. Wielu z nich eksploruje jego możliwości. Akordeon frapuje, zadziwia i jakby ciągle pozostaje nieodkryty. Wśród twórców ważne miejsce zajmują akordeoniści i kompozytorzy zarazem. Posiadana przez nich wiedza i umiejętności w zakresie możliwości wykonawczych i brzmieniowych tego instrumentu, skutkuje wieloma oryginalnymi kompozycjami. W gronie tym wymienić należy gdańskich twórców, na czele z Krzysztofem Olczakiem oraz Cezarym Paciorkiem. Ich utwory obecne są w programach wielu koncertów, festiwali, konkursów wykonawczych a także doczekały się premier fonograficznych. Czynnikiem, który stwarza impuls do powstania nowych dzieł z udziałem akordeonu jest festiwal Gdańska Sztuka Interpretacji Muzyki Akordeonowej. Odbywa się on w Gdańsku od 2008 roku i posiada ugruntowaną tradycję w środowisku artystycznym. Jego główną ideą są zamówienia i prawykonania nowych utworów akordeonowych. Nakładem Wydawnictwa Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku ukazało się kilka współczesnych kompozycji przeznaczonych na akordeon lub z jego udziałem, które cieszą się dużym zainteresowaniem, m.in.: Chanson Krzysztofa Olczaka, Kaprys nr 2 oraz Trzy Miniatury Mikołaja Majkusiaka, Toccata Cezarego Paciorka czy Cztery zapomniane fotografie Marka Czerniewicza. Niniejszy zbiór zawiera dwie kompozycje na akordeon solo i są to: Goldberg after hours Cezarego Paciorka oraz Ptak nad Kijowem Pawła Zagańczyka. Genezą ich powstania i źródłem bezpośredniej inspiracji był odbywający się w Gdańsku wspomniany festiwal [Paweł Zagańczyk]. GOLDBERG AFTER HOURS – O UTWORZE Przenieśmy w wyobraźni tytułowego Johanna Gottlieba Goldberga w nasze czasy, aby zainteresować go koncertowym akordeonem. Klawesynista właśnie wywiązał się ze swych obowiązków, wykonując zamówione u Jana Sebastiana Bacha wariacje. Udało mu się ukoić cierpiącego na bezsenność pracodawcę, lecz młody Goldberg ma ochotę na chill-out z akordeonem w rękach. Głowę ma pełną dźwięków lipskiego kantora, jednak po pracy można rozluźnić doskonałą precyzję mistrza i zobaczyć, jak słynna aria zachowa się pod palcami jazzowego akordeonisty [Cezary Paciorek].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Akd.190 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Muzyka 602 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Journal
Book
In basket
Rocznik
T. 1 (2011)-.
Fragment tekstu: "W artykule poruszone zostały zagadnienia dotyczące zachowań twórczych artystów interpretujących — muzyków i tancerzy. W tym badaniu sprawdzano, czy artyści będą różnić się między sobą ze względu na poziom czynników psychicznych warunkujących Styl Twórczego Zachowania opisany w koncepcji Strzałeckiego oraz poziom spójności struktury Ja i motywację. Sprawdzano też, w jakim stopniu spójność struktury Ja oraz motywacja będą warunkować zachowania twórcze w badanych grupach. W celu zweryfi kowania postawionych hipotez zbadano grupę artystów interpretujących: 38 tancerzy (63,3%) i 22 muzyków (36,7%) (N=60), zatrudnionych w renomowanych teatrach operowych w Warszawie (Opera Narodowa, Opera Kameralna) i w Krakowie (Opera Krakowska). Wszyscy badani wypełniali kwestionariusz Skala Motywacji Mocy (SMM), kwestionariusz Skala Uogólnionej Skuteczności, kwestionariusz Self-Concept Clarity Scale (SCC) oraz kwestionariusz Style Twórczego Zachowania się (STZ). Uzyskane wyniki pokazały, że tancerze i muzycy różnią się ze względu na poziom badanych zmiennych. Wyniki zostały zinterpretowane ze względu na charakter aktywności twórczej muzyków i tancerzy".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Muzyka 556 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
(Aspekty Muzyki, ISSN 2082-6044 ; Vol. 13 (2023))
TORU MG0_bg 056245/13
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Muzyka 560 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Instytucje/ Kolekcje G.10 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Artyści Mes.5 (r.) [Wypożyczalnia] (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku ; 32)
Utwory Mickiewicza jako źródło inspiracji ballad g-moll i F-dur Chopina. Koncert wiolonczelowy a-moll Roberta Schumanna – intrygująca koncepcja świata wewnętrznego przeżywania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Muzyka 543 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Przedstawiamy siódmy numer rocznika naukowego „Aspekty Muzyki” kontynuującego tradycje Zeszytów Naukowych i Prac Specjalnych gdańskiej Akademii Muzycznej. Podobnie jak tomy poprzednie numer bieżący zawiera artykuły będące rezultatem badań naukowych oraz refleksji autorów z różnych dziedzin sztuk muzycznych, przede wszystkim jednak z szeroko pojętej teorii muzyki, muzykologii, estetyki muzyki i pedagogiki muzycznej. Spis treści i streszczenia artykułów (w wersji językowej polskiej i angielskiej), a także lista recenzentów siódmego tomu „Aspektów Muzyki” dostępne są na stronie internetowej czasopisma: http://aspektymuzyki.amuz.gda.pl/tomy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Muzyka 557 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Piąty tom rocznika naukowego „Aspekty Muzyki” kontynuującego tradycje Zeszytów Naukowych i Prac Specjalnych gdańskiej Akademii Muzycznej zawiera, podobnie jak tomy poprzednie, artykuły będące rezultatem badań naukowych oraz refleksji autorów z różnych dziedzin sztuk muzycznych, przede wszystkim jednak z szeroko pojętej teorii muzyki, muzykologii, estetyki muzyki i pedagogiki muzycznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Muzyka 555 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Muzyka 558 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Dziewiąty tom czasopisma naukowego ASPEKTY MUZYKI, pod redakcją Renaty Skupin, zawiera artykuły poświęcone metodom analizy muzyki XX i XXI wieku oraz varia. Streszczenia artykułów (w wersji językowej polskiej i angielskiej), a także lista recenzentów dostępne są na stronie internetowej czasopisma: http://aspektymuzyki.amuz.gda.pl/tomy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Muzyka 559 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again