28324
Book
In basket
Książka jest adresowana do studentów i absolwentów kierunków muzycznych jako przewodnik po trudnym rynku muzycznym i porusza tak istotne w praktyce zawodowej, ale często pozostające na obrzeżu edukacji muzycznej, kwestie, jak m.in. sposoby zarobkowania artystów muzyków, ramy prawne wykonywania zawodów muzycznych, zarządzanie w muzyce, organizacja festiwali muzycznych, tworzenie projektów, konstruowanie budżetu, zdobywanie funduszy na przedsięwzięcia muzyczne, marketing i promocja (w świecie realnym, ale też w Internecie i bardzo istotnych w ostatnich czasach mediach społecznościowych).
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Muzyka 519 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Notes:
General note
Publikacja nr 219.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 234-241. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again