28323
Książka
W koszyku
Książka jest adresowana do studentów i absolwentów kierunków muzycznych jako przewodnik po trudnym rynku muzycznym i porusza tak istotne w praktyce zawodowej, ale często pozostające na obrzeżu edukacji muzycznej, kwestie, jak m.in. sposoby zarobkowania artystów muzyków, ramy prawne wykonywania zawodów muzycznych, zarządzanie w muzyce, organizacja festiwali muzycznych, tworzenie projektów, konstruowanie budżetu, zdobywanie funduszy na przedsięwzięcia muzyczne, marketing i promocja (w świecie realnym, ale też w Internecie i bardzo istotnych w ostatnich czasach mediach społecznościowych).
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Muzyka 519 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Publikacja nr 219.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 234-241. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej