28312
Książka
W koszyku
ompozycja niniejszej książki nawiązuje do programu Konferencji, którego struktura, w części obejmującej referaty naukowe, została oparta na założeniu o potrzebie objęcia analizą najważniejszych obszarów działania organów państwa na szczeblu systemowym oraz samych uczelni na poziomie instytucjonalnym. Skutkiem tego założenia, treść monografii obejmuje obok Wprowadzenia, następujące części: Cz. I Szkolnictwo wyższe w okresie 30-lecia transformacji ustrojowej państwa 1989-2019/ działalność legislacyjna, badania nad systemem, finansowanie/ Cz. II Studia: kandydaci, studenci, ewaluacja Cz. III Nauka: model kariery, doktoranci, dylematy etyczne, perspektywa europejska Cz. IV Polityka publiczna: aktorzy, standardy, reformy Cz. V Zarządzanie: zmiany, uwarunkowania, efekty Ogólna ocena procesu transformacji systemu szkolnictwa wyższego w Polsce w latach 1989-2019, wyłaniająca się z treści referatów, a następnie rozszerzonych merytorycznie rozdziałów, wydobywa nasze sukcesy i porażki, nasze dokonania i zaniechania, nasze silne i słabe strony.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prawo/ Nauka 12 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej