28303
Book
In basket
Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Nauki społeczne 167 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Seducing the subconscious : the psychology of emotional influence in advertising, 2012
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 280-289, netografia na stronie 290. Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again