27878
Book
In basket
W niniejszym tomie, podobnie jak w poprzednich, Autorzy artykułów dołożyli wszelkich starań, by lektura tej książki z jednej strony skłaniała do refleksji i stanowiła inspirację do poznawania świata w jego różnorod­ności, ale – z drugiej – aby była też rodzajem naukowego poradnika, przewodnika po świecie instytucji kultury, mediów czy prawa. Zostały omówione zarówno wybrane problemy dotyczące mediów określanych jako tradycyjne (tym razem w centrum zainteresowania znalazło się radio), jak i te związane z grami komputerowymi czy demosceną. Kilka artykułów poświęcono tematyce organizacyjno‑prawnej, ale nie zabrakło też miejsca dla ukazania działalności dziennikarzy muzycznych. Czytelnicy zostali zaproszeni do odbycia podróży w czasie i przestrzeni, których celem jest zaprezentowanie wybranych elementów zarówno kultury Północy, jak i Południa, przy czym także i w tym tomie nie zabrakło najbardziej aktualnej tematyki, związanej z problemami rasizmu, braku tolerancji, przemocy; można też odnaleźć nawiązania do toczącego się obecnie konfliktu na Bliskim Wschodzie. Zapraszając po raz trzeci do świata naszych – jak zawsze, bardzo różnorodnych – zainteresowań naukowych, prezentując wyniki naszych badań, mamy nadzieję, że kolejny tom książki Muzyka – Media – Prawo – Marketing spełni Państwa oczekiwania. (Beata Stróżyńska)
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Muzyka 523 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografie, netografie przy pracach.
Language note
Wstęp także w języku angielskim.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again