Znak towarowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog Mediateki
(4)
Forma i typ
Książki
(3)
Artykuły
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Chyliński Henryk (1936-)
(1)
Fruhtrunk Wolf
(1)
Halaba Małgorzata
(1)
Jankowska Hanna (tłumacz)
(1)
Klein Naomi (1970- )
(1)
Makaruk Katarzyna
(1)
Müller Jens (1982-)
(1)
Remington R. Roger (1936- )
(1)
Szymor Piotr
(1)
Varea Riley Isabel
(1)
Wiedemann Julius
(1)
Wulfekamp Ursula
(1)
Wysocki Maciej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(3)
Temat
Fortepian
(1594)
Sztuka
(1454)
Muzyka polska
(1360)
Wystawy sztuki
(1311)
Płyty gramofonowe
(717)
Znak towarowy
(-)
Skrzypce
(713)
Nuty
(609)
Muzyka
(548)
Konkursy i festiwale muzyczne
(514)
Muzyka niemiecka
(408)
Chóry
(394)
Sztuka polska
(377)
Gitara
(260)
Kompozytorzy polscy
(258)
Historia
(253)
Tematy i motywy
(245)
Wiolonczela
(239)
Katalog wystawy
(236)
Muzyka austriacka
(226)
Inscenizacja
(216)
Instalacja (sztuki plastyczne)
(196)
Estetyka
(190)
Performance
(183)
Opera (przedstawienie)
(182)
Altówka
(177)
Wzornictwo przemysłowe
(176)
Malarstwo polskie
(169)
Muzyka włoska
(163)
Kobieta
(159)
Flet
(156)
Filozofia
(155)
Orkiestry
(154)
Klarnet
(144)
Muzyka rosyjska
(143)
Wideo-art
(142)
Muzyka francuska
(139)
Artyści
(135)
Organy (instrument)
(133)
Akordeon
(127)
Kultura
(125)
Fotografia
(119)
Konkursy i festiwale artystyczne
(119)
Orkiestry symfoniczne
(118)
Historia sztuki
(106)
Grafika polska
(105)
Feminizm
(104)
Kultura i sztuka
(103)
Imprezy muzyczne
(102)
Pianiści polscy
(102)
Koncerty i recitale
(97)
Miasta
(96)
Design
(94)
Muzyka na fortepian
(93)
Psychologia
(92)
Rzeźba polska
(92)
Edukacja muzyczna
(91)
Moda
(87)
Socjologia
(87)
Dyrygentura
(86)
Teatr polski
(85)
Teoria sztuki
(85)
Ciało ludzkie
(84)
Artyści polscy
(83)
Chopin, Fryderyk 1810-1849
(83)
Grafika użytkowa
(83)
Muzeum Sztuki (Łódź)
(82)
Grafika
(81)
Krytyka muzyczna
(81)
Malarze polscy
(81)
Technologia
(81)
Śpiew
(81)
Fotografia artystyczna
(79)
Recenzja teatralna
(79)
Urbanistyka
(79)
Rzeźba
(78)
Teoria muzyki
(77)
Reżyserzy polscy
(76)
Budownictwo użyteczności publicznej
(75)
Instrumenty perkusyjne
(75)
Muzycy
(75)
Wykonanie i interpretacja (muzyka)
(75)
Taniec
(73)
Komiksy
(72)
Typografia
(72)
Etnografia
(70)
Zachęta - Narodowa Galeria Sztuki
(70)
Muzyka węgierska
(69)
Projektowanie
(67)
Muzyka czeska
(66)
Chopin, Fryderyk (1810-1849)
(65)
Rysunek
(64)
Krytyka artystyczna
(63)
Muzyka wokalna
(63)
Trąbka
(63)
Barok
(60)
Klawesyn
(60)
Cywilizacja
(59)
Obój
(59)
Muzyka poważna
(58)
Renesans
(57)
Gatunek
Album
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Malarstwo polskie
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Artyści Chy.1 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Międzynarodowy bestseller, kultowa książka Naomi Klein, nazywana często „biblią alterglobalistów”. W ciągu ostatnich dziesięciu lat, które upłynęły od pierwszego wydania No Logo, książka została uznana za absolutny fenomen kulturowy i stała się manifestem wszystkich krytyków ekspansywnego światowego kapitalizmu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nauki społeczne 12 [Wypożyczalnia], Dublety 187 [Wypożyczalnia] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Modernistyczna estetyka w architekturze, sztuce i projektowaniu produktów jest znana wielu. W strzelistych szklanych konstrukcjach czy minimalistycznych płótnach rozpoznajemy czas ogromnego postępu technologicznego, który potwierdził moc człowieka do przekształcania swojego otoczenia i radykalnego zerwania z konwencjami lub ograniczeniami przeszłości. Mniej znana, ale nie mniej fascynująca jest destylacja modernizmu w projektowaniu graficznym.
Ta bezprecedensowa publikacja TASCHEN, której autorem jest Jens Müller, zawiera około 6000 znaków towarowych, skupionych na latach 1940-1980, aby zbadać, w jaki sposób modernistyczne postawy i imperatywy zrodziły tożsamość korporacyjną. Obszerna ankieta obejmuje trzy rozdziały zorientowane na projektowanie: geometryczne, efektowe i typograficzne, od strojów medialnych po gigantów handlu detalicznego, linie lotnicze i galerie sztuki. Każdy rozdział jest następnie podzielony na sekcje związane z formą i stylem, takie jak alfabet, nakładka, kropki i kwadraty.
Oprócz obszernego katalogu, książka zawiera wprowadzenie Jensa Müllera do historii logo oraz esej R. Rogera Remingtona o modernizmie i projektowaniu graficznym. Uwzględniono również osiem profili projektantów i osiem pouczających studiów przypadków, ze szczegółowym spojrzeniem na życie i pracę takich luminarzy, jak Paul Rand, Yusaku Kamekura i Anton Stankowski, a także na tak znaczące projekty, jak Fiat, The Daiei Inc. i Igrzyska Olimpijskie w Meksyku w 1968 r. Logo Modernism, niezrównane źródło informacji dla grafików, reklamodawców i specjalistów od brandingu, jest równie fascynujące dla każdego, kto interesuje się historią społeczną, kulturową i korporacyjną, a także samą przekonującą siłą obrazu i formy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Grafika/ Typografia 231 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej