27915
Książka
W koszyku
This book helps you to create the digital games you love to play, using a non-technical approach to game design without the need for programming or artistic experience. Award-winning author Tracy Fullerton demystifies the creative process with clear and accessible guidance on the formal and dramatic systems of game design. Using examples of popular games, illustrations of design techniques, and refined exercises to strengthen your understanding of how game systems function, the book gives you the skills and tools necessary to create a compelling and engaging game. This fully updated 4th edition includes expanded coverage of new platforms and genres of play, including casual games and games for learning. It expands on agile development processes and includes a host of new perspectives from top industry game designers. Game Design Workshop puts you to work prototyping, playtesting, and revising your own games with time-tested methods and tools. These skills will provide the foundation for your career in any facet of the game industry including design, producing, programming, and visual design.
Ta książka pomaga tworzyć cyfrowe gry, w które lubisz grać, wykorzystując nietechniczne podejście do projektowania gier, bez konieczności programowania lub doświadczenia artystycznego. Nagradzana autorka Tracy Fullerton wyjaśnia proces twórczy z jasnymi i przystępnymi wskazówkami dotyczącymi formalnych i dramatycznych systemów projektowania gier. Korzystając z przykładów popularnych gier, ilustracji technik projektowania i wyrafinowanych ćwiczeń, aby lepiej zrozumieć, jak działają systemy gier, książka daje ci umiejętności i narzędzia niezbędne do stworzenia atrakcyjnej i wciągającej gry. Ta w pełni zaktualizowana, czwarta edycja zawiera rozszerzone informacje o nowych platformach i gatunkach gier, w tym o grach casualowych i grach do nauki. Rozwija się na zwinnych procesach rozwoju i zawiera wiele nowych perspektyw od najlepszych projektantów gier w branży. Game Design Workshop umożliwia pracę nad prototypowaniem, testowaniem rozgrywki i poprawianiem własnych gier przy użyciu sprawdzonych metod i narzędzi. Umiejętności te będą stanowić podstawę Twojej kariery w każdym aspekcie branży gier, w tym w projektowaniu, produkcji, programowaniu i projektowaniu wizualnym.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Podręczniki komputerowe 52 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej