Grafika komputerowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog Mediateki
(10)
Forma i typ
Książki
(6)
Artykuły
(2)
Czasopisma
(2)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Autor
Cichocki Sebastian (1975- )
(1)
Dygdon John Thomas
(1)
Fullerton Tracy
(1)
Genew Simeon (1973- )
(1)
Giesecke Frederick E
(1)
Hill Ivan Leroy
(1)
Holmes Marc Taro
(1)
Kasprzycki Jacek (1950- )
(1)
Kazik Dariusz
(1)
Loving Robert Olin
(1)
Lupton Ellen (1963- )
(1)
McCail Chad (1961- )
(1)
Meller-Kawa Agnieszka
(1)
Mitchell Alva
(1)
Phillips Jennifer Cole (1960- )
(1)
Sikorska-Długaj Agnieszka
(1)
Spencer Henry Cecil (1903-1972)
(1)
Zimmerman Eric (1969- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(6)
angielski
(2)
Temat
Gry VR
(2)
Komputery
(2)
Animacja komputerowa
(1)
Galeria Miejska "Arsenał" (Poznań)
(1)
Kompozycja (sztuki plastyczne)
(1)
Multimedia
(1)
Programy graficzne
(1)
Projektowanie
(1)
Projektowanie graficzne
(1)
Projektowanie wspomagane komputerowo
(1)
Sztuka
(1)
Sztuka nowych mediów
(1)
Techniki rysunkowe
(1)
Wideo-art
(1)
Wystawy sztuki
(1)
Temat: miejsce
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Wiersze
(3954)
Partytura
(1245)
Muzyka polska
(1230)
Muzyka na fortepian
(997)
Opowiadania i nowele
(610)
Grafika komputerowa
(-)
Muzyka niemiecka
(580)
Bajki i baśnie
(512)
Etiudy i ćwiczenia
(508)
Muzyka fortepianowa
(492)
Muzyka na skrzypce i fortepian
(481)
Recenzja muzyczna
(476)
Malarstwo polskie
(468)
Wywiad dziennikarski
(446)
Katalog wystawy
(443)
Aranżacja i transkrypcja
(390)
Dramat filmowy
(366)
Muzyka wokalna
(362)
Sztuka polska
(352)
Partytura i głosy
(338)
Pieśń i piosenka
(328)
Fraszki
(321)
Album
(320)
Recenzja filmowa
(318)
Muzyka
(298)
Katalogi wystaw
(282)
Muzyka dla dzieci
(281)
Muzyka austriacka
(280)
Sonata
(278)
Muzyka instrumentalna
(272)
Fotografia polska
(270)
Wyciągi fortepianowe
(268)
Powieść
(260)
Albumy
(253)
Muzyka na gitarę
(252)
Film polski
(245)
Opera (utwór muzyczny)
(236)
Muzyka włoska
(235)
Muzyka poważna
(234)
Album płytowy
(219)
Esej
(202)
Materiały konferencyjne
(202)
Muzyka chóralna
(202)
Przypowieść
(200)
Biografia
(199)
Muzyka religijna
(196)
Opracowanie
(193)
Muzyka francuska
(187)
Symfonia
(183)
Pieśń
(181)
Biografie
(180)
Recenzja teatralna
(167)
Muzyka czeska
(165)
Architektura
(161)
Praca zbiorowa
(160)
Muzyka węgierska
(158)
Teatr operowy
(157)
Muzyka na orkiestrę
(156)
Wydawnictwa popularne
(156)
Muzyka na organy
(155)
Koncert (utwór muzyczny)
(154)
Publikacja bogato ilustrowana
(154)
Relacja
(151)
Felieton
(145)
Muzyka ludowa, etniczna i tradycyjna
(131)
Teatr polski
(128)
Podręcznik
(127)
Film amerykański
(124)
Muzyka na akordeon
(121)
Muzyka rosyjska
(121)
Recenzja
(121)
Muzyka na głos i fortepian
(119)
Grafika polska
(114)
Muzyka na skrzypce
(110)
Jazz
(105)
Muzyka na orkiestrę symfoniczną
(104)
Monografia
(102)
Muzyka na chór mieszany a cappella
(100)
Preludium (utwór muzyczny)
(100)
Film francuski
(96)
Komedia
(94)
Suita
(94)
Druki muzyczne
(93)
Film dokumentalny
(93)
Muzyka na wiolonczelę i fortepian
(90)
Rysunek polski
(90)
Opera
(89)
Tragedia
(88)
Treny
(85)
Fotografie
(83)
Pamiętniki i wspomnienia
(81)
Muzyka rozrywkowa
(79)
Rzeźba polska
(79)
Muzyka chóralna (chór mieszany a capp.)
(78)
Muzyka kameralna
(77)
Podręczniki
(77)
Antologia
(76)
Wariacje (utwór muzyczny)
(76)
Podręczniki akademickie
(75)
Dokumenty audiowizualne
(74)
Film
(74)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
This book helps you to create the digital games you love to play, using a non-technical approach to game design without the need for programming or artistic experience. Award-winning author Tracy Fullerton demystifies the creative process with clear and accessible guidance on the formal and dramatic systems of game design. Using examples of popular games, illustrations of design techniques, and refined exercises to strengthen your understanding of how game systems function, the book gives you the skills and tools necessary to create a compelling and engaging game. This fully updated 4th edition includes expanded coverage of new platforms and genres of play, including casual games and games for learning. It expands on agile development processes and includes a host of new perspectives from top industry game designers. Game Design Workshop puts you to work prototyping, playtesting, and revising your own games with time-tested methods and tools. These skills will provide the foundation for your career in any facet of the game industry including design, producing, programming, and visual design.
Ta książka pomaga tworzyć cyfrowe gry, w które lubisz grać, wykorzystując nietechniczne podejście do projektowania gier, bez konieczności programowania lub doświadczenia artystycznego. Nagradzana autorka Tracy Fullerton wyjaśnia proces twórczy z jasnymi i przystępnymi wskazówkami dotyczącymi formalnych i dramatycznych systemów projektowania gier. Korzystając z przykładów popularnych gier, ilustracji technik projektowania i wyrafinowanych ćwiczeń, aby lepiej zrozumieć, jak działają systemy gier, książka daje ci umiejętności i narzędzia niezbędne do stworzenia atrakcyjnej i wciągającej gry. Ta w pełni zaktualizowana, czwarta edycja zawiera rozszerzone informacje o nowych platformach i gatunkach gier, w tym o grach casualowych i grach do nauki. Rozwija się na zwinnych procesach rozwoju i zawiera wiele nowych perspektyw od najlepszych projektantów gier w branży. Game Design Workshop umożliwia pracę nad prototypowaniem, testowaniem rozgrywki i poprawianiem własnych gier przy użyciu sprawdzonych metod i narzędzi. Umiejętności te będą stanowić podstawę Twojej kariery w każdym aspekcie branży gier, w tym w projektowaniu, produkcji, programowaniu i projektowaniu wizualnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Podręczniki komputerowe 52 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompozycja w sztuce cyfrowej : podstawy / Simeon Genew. - Kraków : d2d.pl, 2022. - 151, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
Kompozycja w sztuce cyfrowej odsłania tajniki komponowania i kadrowania obrazu. Książka w przystępny sposób pokazuje jak na podstawie tradycyjnych wzorców stosowanych od wieków stworzyć nowoczesny, interesujący przekaz. To doskonała pozycja zarówno dla grafików projektujących dla branży gier komputerowych jak i dla każdego, kto pasjonuje się fotografią, komiksem czy nagrywaniem filmów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Grafika/ Rysunek 47 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Magazyn Książki 2407 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ever wondered how you could become a character designer for video games, film or animation? Veteran art director and concept artist Marc Taro Holmes shares proven methods for honing the skills and building the portfolio necessary to become a pro gaming artist. This is the first and only work-at-your-own pace home study program that teaches the crucial insider knowledge needed to break into the entertainment-design industry and develop your own style--all you need are a pencil, paper and your imagination. The projects within this straightforward guide are constructed to help you apply your existing drawing and digital art skills to character design. Or, if you're still working on your skills, it will help you improve while at the same time turning your mind into an idea-generating machine. Unlock the Secrets to Character and Creature Design • Follow the creature design process from start to finish: 35 projects are divided into 4 challenge levels, ranging from brainstorming and drawing character blueprints to completing market-ready illustrations. As the levels advance, the projects become more complex. • Learn to solve design problems: Every project introduces you to an open-ended fictional assignment inspired by industry experience. Each project has a list of minimum deliverables--the basics to get to the next stage--plus bonus goals. You receive virtual merit badges for each achievement you complete. • Think like a pro: Over the 155 possible artistic achievements, you'll be asked to find a solution to every type of conceptual problem you might encounter as a professional creature or character designer. • Build your portfolio: Work toward creating an outstanding portfolio. Improve your skills and push yourself to create a fine-tuned presentation that could get you your eventual dream job. "This is a workout for the imagination, a boot camp for creativity." - Marc Taro Holmes
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak zostać projektantem postaci do gier wideo, filmu lub animacji? Doświadczony dyrektor artystyczny i grafik koncepcyjny Marc Taro Holmes dzieli się sprawdzonymi metodami doskonalenia umiejętności i budowania portfolio niezbędnego do zostania profesjonalnym artystą gier. Jest to pierwszy i jedyny program do nauki w domu we własnym tempie, który przekazuje kluczową wiedzę poufną potrzebną do wejścia do branży projektowania rozrywki i rozwijania własnego stylu — wszystko, czego potrzebujesz to ołówek, papier i wyobraźnia . Projekty zawarte w tym prostym przewodniku zostały skonstruowane tak, aby pomóc Ci zastosować istniejące umiejętności w zakresie rysowania i sztuki cyfrowej do projektowania postaci. Lub, jeśli nadal pracujesz nad swoimi umiejętnościami, pomoże ci to poprawić, jednocześnie zmieniając umysł w maszynę do generowania pomysłów. Odblokuj sekrety projektowania postaci i stworzeń • Prześledź proces projektowania stworzeń od początku do końca: 35 projektów podzielono na 4 poziomy wyzwań, od burzy mózgów i rysowania planów postaci po tworzenie gotowych ilustracji. Wraz z postępem poziomów projekty stają się coraz bardziej złożone. • Naucz się rozwiązywać problemy projektowe: Każdy projekt wprowadza Cię w otwarte, fikcyjne zadanie inspirowane doświadczeniem branżowym. Każdy projekt zawiera listę minimalnych rezultatów — podstawy do przejścia do następnego etapu — plus cele premiowe. Za każde ukończone osiągnięcie otrzymujesz wirtualne odznaki za zasługi. • Myśl jak profesjonalista: Wśród 155 możliwych osiągnięć artystycznych zostaniesz poproszony o znalezienie rozwiązania każdego rodzaju problemu koncepcyjnego, jaki możesz napotkać jako zawodowy twórca lub projektant postaci. • Zbuduj swoje portfolio: pracuj nad stworzeniem wyjątkowego portfolio. Rozwijaj swoje umiejętności i staraj się stworzyć dopracowaną prezentację, która może zapewnić ci ostateczną wymarzoną pracę. „To trening dla wyobraźni, trening dla kreatywności”. - Marc Taro Holmes
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Grafika/ Rysunek 43 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Kocham cię z daleka / Jacek Kasprzycki. W: Arteon : magazyn o sztuce. - Czas. 3, nr 2(2002), s. 8-9 1508-3454.
Dokument nadrzędny: Arteon : magazyn o sztuce.
W wystawie uczestniczy 9 artystów z Francji, Finlandii, Holandii, Niemiec i Polski, którzy zaprezentują malarstwo, rzeźbę, sztukę wideo oraz instalacje.
Książka
W koszyku
Graphic design : the new basics / Ellen Lupton and Jennifer Cole Phillips. - Second edition, revised and expanded. - New York : Princeton Architectural Press ; Baltimore : Maryland Institute College of Art, 2015. - 261, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
"A longstanding excellent primer, in an equally excellent updated edition."—Print Ellen Lupton and Jennifer Cole Phillips's celebrated introduction to graphic design, available in a revised and updated edition. Graphic Design: The New Basics explains the key concepts of visual language that inform any work of design. A foundational graphic design book for students, Lupton and Phillips explore the formal elements of design through visual demonstrations and concise commentary. From logos to letterhead to complex website design, this is a graphic design book for everyone, no matter your design project or focus. Topics include: • Color • Texture • Rhythm and balance • Hierarchy • Layers • Grids • And much more! The new revised edition features new chapters on: • Visualizing data • Typography • Modes of representation • Gestalt principles Sixteen new pages of student and professional work covering such topics as working with grids and designing with color make this a course adoption favorite in any graphic design program and graphic design school. Graphic Design: The New Basics is an invaluable introduction to the field of graphic design for beginners from two accomplished designers and design educators.
„Od dawna doskonały podkład, w równie doskonałym, zaktualizowanym wydaniu” — Print Słynne wprowadzenie Ellen Lupton i Jennifer Cole Phillips do projektowania graficznego, dostępne w poprawionym i zaktualizowanym wydaniu. Projektowanie graficzne: Nowe podstawy wyjaśniają kluczowe koncepcje języka wizualnego, które wpływają na każdą pracę projektową. Podstawowa książka o projektowaniu graficznym dla studentów, Lupton i Phillips bada formalne elementy projektowania poprzez wizualne demonstracje i zwięzły komentarz. Od logo, przez papier firmowy po złożone projekty stron internetowych, jest to książka o projektowaniu graficznym dla każdego, bez względu na projekt lub cel projektowy. Tematy obejmują: • Kolor • Tekstura • Rytm i równowaga • Hierarchia • Warstwy • Siatki • I wiele więcej! Nowe, poprawione wydanie zawiera nowe rozdziały dotyczące: • Wizualizacja danych • Typografia • Sposoby reprezentacji • Zasady Gestalt Szesnaście nowych stron prac studenckich i zawodowych obejmujących takie tematy, jak praca z siatkami i projektowanie z użyciem koloru, sprawia, że ​​jest to ulubiony kurs w każdym programie projektowania graficznego i szkole projektowania graficznego. Projektowanie graficzne: Nowe podstawy to nieocenione wprowadzenie do dziedziny projektowania graficznego dla początkujących od dwóch uznanych projektantów i nauczycieli projektowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Grafika/ Typografia 318 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cinema 4D / Agnieszka Meller-Kawa, Agnieszka Sikorska-Długaj. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2013. - 488 s. : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Książka opisuje polską wersję programu. Grafika trójwymiarowa? Animacje? Renderingi? Z pakietem Cinema 4D to nic trudnego! Poznaj wydajne środowisko do tworzenia grafiki 3D. Naucz się właściwie korzystać z odpowiednich narzędzi Opanuj umiejętności modelowania i renderowania scen Cinema 4D to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia grafiki i animacji 3D. Środowisko to umożliwia wydajne i łatwe modelowanie obiektów oraz scen, odpowiednie ich oświetlanie, przypisywanie powierzchniom materiałów, animowanie postaci i przedmiotów, a także tworzenie wysokiej jakości renderingów, które z powodzeniem wykorzystywane są zarówno w produkcjach filmowych czy grach komputerowych, jak i w profesjonalnych wizualizacjach architektonicznych. Książka Cinema 4D wprowadzi Cię w arkana tego środowiska graficznego oraz zaprezentuje sposoby używania narzędzi wchodzących w jego skład. Bez zbędnej teorii, za to z pomocą wielu bardzo praktycznych przykładów, autorzy przedstawiają metody i techniki wykorzystywane przy budowaniu, oświetlaniu oraz teksturowaniu różnego rodzaju obiektów i scen, z którymi na co dzień mają do czynienia profesjonalni graficy, projektanci, dekoratorzy i architekci. Przegląd środowiska pracy grafika i dostępnych narzędzi. Podstawy tworzenia i edytowania obiektów oraz scen. Metody wykorzystywane w modelowaniu precyzyjnym. Tworzenie materiałów i ich używanie. Modelowanie z wykorzystaniem obiektów NURBS. Operacje tworzenia i edycji splajnów Sposoby oświetlania obiektów i scen. Tworzenie animacji i ustawianie kamer Renderowanie obrazów statycznych i animacji. Wkrocz w wirtualny świat 3D z realną wiedzą i prawdziwymi umiejętnościami!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Podręczniki komputerowe 46 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
CD
W koszyku
Computer Arts / ed. Rob Carney. - Bath : Future Publ., 1995-. - 30 cm + CD.
Czas. 71
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
Czytelnia: 2012 nr x, nr 196, nr 199, nr 200, nr 201, nr 202, nr 203, nr 204, nr 205, nr 206, nr 207, nr 208, 2014 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej