Sortowanie
Źródło opisu
Katalog Mediateki
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Autor
Baumgartner Michael (1961-)
(1)
Black Alison (1955-)
(1)
Boczkowska Ewelina (1979- )
(1)
Brady Sara (1971-)
(1)
Compesi Ronald J. (1949-)
(1)
Cutchins Dennis R. (Dennis Ray) (1963-)
(1)
Elkins James (1955-)
(1)
Gillen Anne Marie
(1)
Gomez Jaime S
(1)
Harrod Mary
(1)
Jackson Chris
(1)
Klinger Kevin R
(1)
Kolarevic Branko (1963-)
(1)
Krebs Katja
(1)
Lee John J. Jr
(1)
Luna Paul
(1)
Lund Ole
(1)
Olsen Richard E
(1)
Paszkiewicz Katarzyna (medioznawstwo)
(1)
Schechner Richard (1934-)
(1)
Spiekermann Erik
(1)
Van der Ryn Sim
(1)
Voigts-Virchow Eckart
(1)
Walker Sue (1954-)
(1)
Young Robert J. C. (1950-)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(11)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
angielski
(6)
polski
(6)
Temat
Film
(3)
After Effects
(1)
Animacja komputerowa
(1)
Architektura
(1)
Budownictwo
(1)
Etnografia
(1)
Film europejski
(1)
Interakcja człowiek-komputer
(1)
Kobieta
(1)
Kolonializm
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Kultura wizualna
(1)
Kulturoznawstwo
(1)
Muzyka filmowa
(1)
Nagrania video
(1)
Obrzędy
(1)
Performance
(1)
Pochodzenie etniczne
(1)
Projektowanie architektoniczne
(1)
Systemy obrazowania
(1)
Sztuki wizualne
(1)
Teatr (instytucja)
(1)
Telewizja
(1)
Trauma
(1)
Tęsknota
(1)
Widowisko uliczne
(1)
Wizualizacja informacji
(1)
Wykonanie na żywo
(1)
Wytwórnie filmowe
(1)
Związki etniczne
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Po II wojnie światowej sztuka i kultura Europy stała się miejscem, w którym pamiętano i rozumiano niszczycielskie wydarzenia XX wieku. Odkrywając jeden z najbardziej integralnych elementów doświadczenia kinowego – muzykę – zawarte w tym tomie eseje rozważają wielorakie sposoby, w jakie powojenne kino europejskie radziło sobie z pamięcią, traumą i nostalgią, pokazując, w jaki sposób muzyka tych filmów kształtowała reprezentację po. Autorzy rozważają filmy z Wielkiej Brytanii, Polski, Związku Radzieckiego, Francji, Włoch, Niemiec, Szwecji, Austrii i Holandii, które zapewniają różnorodne i wszechstronne rozumienie muzyki filmowej w kontekście pamięci historycznej.
Pamięć jest często niedostatecznie reprezentowana w naukowych studiach muzycznych, a większość z tych zastosowań znajduje się w dyscyplinach etnomuzykologii, naukach o muzyce popularnej, poznaniu muzyki oraz psychologii i muzykoterapii. Podobnie trauma była badana głównie w odniesieniu do muzyki tylko w kilku kontekstach historycznych, podczas gdy nostalgia przyciągnęła jeszcze mniej uwagi akademickiej. Ten tom, składający się z trzech części, odnosi się do każdego obszaru studiów w odniesieniu do muzyki kina europejskiego od 1945 do 1989 roku, stosując interdyscyplinarne podejście do zbadania, w jaki sposób filmy wykorzystują muzykę do negocjowania niepewnych relacji, które utrzymujemy z przeszłością. Muzyka, pamięć zbiorowa, trauma i nostalgia w kinie europejskim po II wojnie światowejprzedstawia przekonujące argumenty na temat tego, co sprawia, że ​​muzyka jest tak potężnym nośnikiem pamięci, traumy i nostalgii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film 96 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Routledge companions)
The Routledge Companion to Adaptation offers a broad range of scholarship from this growing, interdisciplinary field. With a basis in source-oriented studies, such as novel-to-stage and stage-to-film adaptations, this volume also seeks to highlight the new and innovative aspects of adaptation studies, ranging from theatre and dance to radio, television and new media. It is divided into five sections: Mapping, which presents a variety of perspectives on the scope and development of adaptation studies; Historiography, which investigates the ways in which adaptation engages with – and disrupts – history; Identity, which considers texts and practices in adaptation as sites of multiple and fluid identity formations; Reception, which examines the role played by an audience, considering the unpredictable relationships between adaptations and those who experience them; Technology, which focuses on the effects of ongoing technological advances and shifts on specific adaptations, and on the wider field of adaptation. An emphasis on adaptation-as-practice establishes methods of investigation that move beyond a purely comparative case study model. The Routledge Companion to Adaptation celebrates the complexity and diversity of adaptation studies, mapping the field across genres and disciplines.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film 84 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nauki humanistyczne 281 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Architektura 104 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gain a comprehensive understanding of the business of entertainment and learn to successfully engage in all related aspects of global production and exploitation with this revised and updated handbook. With The Producer's Business Handbook as a guide, you'll learn to create the relationships that the most successful producers have with the various participants in the motion picture industry-this guide provides a global view of how producers direct their relationships with domestic and foreign studios, agencies, attorneys, talent, completion guarantors, banks, and private investors. You get a thorough orientation to operating production development and single-purpose production companies. You'll also become familiar with the team roles needed to operate these companies, and learn how to attach and direct them. For those outside the US, also included is information on how to produce successful films without government funding. This edition has been updated to include comprehensive information on the internal greenlighting process, government financing, and determining actual cost-of-money. It includes new, simplified project evaluation tools, expediting funding and distribution. Together with its companion website (www.focalpress.com/cw/leejr-9780240814636/)--which contains valuable forms and spreadsheets, tutorials, and samples-this handbook presents both instruction and worksheet support to independent producers at all levels of experience.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film 81 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Performance studies : an introduction / Richard Schechner ; media editor - Sara Brady. - 3rd ed. - London ; New York : Routledge, 2013. - XII, 359 stron : ilustracje ; 28 cm.
Richard Schechner jest pionierem Performance Studies. Uczony, reżyser teatralny, redaktor i dramaturg jest profesorem uniwersyteckim studiów performatywnych w Tisch School of the Arts na Uniwersytecie Nowojorskim i redaktorem TDR: The Journal of Performance Studies. Jest autorem Domena publiczna (1969), Teatr środowiskowy (1973), Koniec humanizmu (1982), Teoria performansu (2003, Routledge), Między teatrem a antropologią (1985), Przyszłość rytuału (1993, Routledge) oraz Nad, pod i wokół: Eseje o wydajności i kulturze (2004). Jego książki były tłumaczone na francuski, hiszpański, koreański, chiński, japoński, serbsko-chorwacki, niemiecki, włoski, węgierski, bułgarski i polski. Jest redaktorem naczelnym serii Worlds of Performance wydawanej przez Routledge oraz współredaktorem serii Enactments wydawanej przez Seagull Books.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Teatr/ Taniec/ Performance 37 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Architektura 88 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nauki humanistyczne 262 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Available at a lower price from other sellers that may not offer free Prime shipping. Written in a clear, non-technical manner, Introduction to Video Production focuses on the fundamental principles and aesthetics of video production and the technologies used in both studio and field environments. Ronald J. Compesi and Jaime S. Gomez cover each aspect of the process step by step, from preproduction to lighting, sound, directing, editing, graphics, and distribution. Taking into account the changes in workflow and production planning and distribution brought on by the advent of digital media, this second edition has been updated throughout to account for the increasing popularity of DSLR cameras, online distribution, the rise of portable cameras and mobile video, and much more. Key features include: a thorough overview of video production in studio and field environments without being overly technical, allowing students to get the "big picture" of production; coverage of new digital production, recording, and editing technologies; over 300 photos and line art illustrating aesthetic elements, technical issues, and production planning; key words identified in boldface throughout the text and reinforced in a comprehensive glossary of terms.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Film 82 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Routledge research in cultural and media studies ; 117)
Winner of first Prize in the BAFTSS Best Edited Collection competition, this volume examines how different generations of women work within the genericity of audio-visual storytelling not necessarily to ‘undo’ or ‘subvert’ popular formats, but also to draw on their generative force. Recent examples of filmmakers and creative practitioners within and outside Hollywood as well as women working in non-directing authorial roles remind us that women are in various ways authoring commercially and culturally impactful texts across a range of genres. Put simply, this volume asks: what do women who are creatively engaged with audio-visual industries do with genre and what does genre do with them? The contributors to the collection respond to this question from diverse perspectives and with different answers, spanning issues of direction, screenwriting, performance and audience address/reception.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Film 85 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
After Effects for Designers teaches design students, artists, and web, graphic, and interactive designers how to design, develop, and deploy motion design projects using Adobe After Effects. Author Chris Jackson balances fundamental aspects of time-based design with related techniques, and explores the principles of animation; composition and layout; visual hierarchy; typography; cinematic storytelling; 3D modelling; compositing, and more. Each chapter contains unique, step-by-step project exercises that offer timesaving practical tips and hands-on design techniques, teaching readers how to effectively use the tools at their disposal in order to conceptualize and visualize creative solutions to their own motion design work. Readers will build professional-world examples in every chapter and, as a result, learn how to both design effectively using After Effects and practically apply these skills in client-based work. An accompanying companion website includes complete project files for the book's chapter exercises, and additional video tutorials.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sztuka komputerowa/ Bioart 11 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nauki humanistyczne 272 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej