Szkoły wyższe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog Mediateki
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje dydaktyczne
(29)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje fachowe
(10)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(28)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(31)
Autor
Johnson Robert L
(5)
McCann Vivian
(5)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(4)
Materska Maria (1942- )
(3)
Wojciechowski Aleksander (tłumacz)
(3)
Czerniawska Ewa (1955- )
(2)
Gruszka-Gosiewska Aleksandra
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Kaleńska-Rodzaj Julia
(2)
Radzicki Józef
(2)
Wasylczyk Piotr
(2)
Bierkowski Tomasz
(1)
Bordwell David (1947- )
(1)
Budd Malcolm (1941- )
(1)
Burcan Jan (1940- )
(1)
Chełkowska-Zacharewicz Maria
(1)
Elam Kimberly
(1)
Glińska-Lachowicz Anna
(1)
Gonzáles-Miranda Elena (1962- )
(1)
Górska Ewa (organizacja i zarządzanie)
(1)
Karolak Wiesław (1949- )
(1)
Karwowska Dorota
(1)
Kasperowicz Ryszard (1968- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Klekot Ewa (1965- )
(1)
Komorowska Magdalena
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalczewska Joanna
(1)
Kozłowska Małgorzata (1946-)
(1)
Kumik Ewa (1956- )
(1)
Kwieciński Zbigniew (1941- )
(1)
Lawendowski Rafał
(1)
Lenk Krzysztof (1936-2018)
(1)
Lis Anna (ekonomia)
(1)
Lubelski Tadeusz (1949- )
(1)
Materska Maria
(1)
Mrowczyk Jacek (1972- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pawlikowska Ada
(1)
Piekarska Anna M. E
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Przedpełska-Bieniek Małgorzata (1953- )
(1)
Quindós Tania (1986- )
(1)
Rose Gillian (1962- )
(1)
Rosińska Bogna
(1)
Rottermund Krzysztof (1957- )
(1)
Siuda Piotr (1982- )
(1)
Sowińska Iwona (sztuki piękne)
(1)
Syska Rafał
(1)
Thomas Kurt (1904-1973)
(1)
Thompson Kristin (1950- )
(1)
Wagner Alexander (1926-)
(1)
Wilkin-Day Aleksandra (1976- )
(1)
Wirkus Marek
(1)
Wojciechowski Aleksander
(1)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Zenderowski Radosław (1974- )
(1)
Zimbardo Philip G
(1)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(1)
Środa Jacek
(1)
Świderska Alika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(22)
Okres powstania dzieła
2001-
(28)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(29)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(31)
Gimnazja
(9)
Przedszkola
(8)
Nauczanie początkowe
(6)
Szkoły podstawowe
(6)
Nauczyciele
(5)
Dzieci
(4)
Graficy
(4)
6-8 lat
(3)
Edytorzy
(2)
Ekonomiści
(2)
Filmowcy
(2)
Muzycy
(2)
Młodzież
(2)
Pedagodzy
(2)
Projektanci grafiki
(2)
Reżyserzy
(2)
Scenarzyści
(2)
Szkoły muzyczne I stopnia
(2)
Szkoły muzyczne II stopnia
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
0-5 lat
(1)
14-17 lat
(1)
18+
(1)
9-13 lat
(1)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(1)
Adwokaci
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Aranżerzy
(1)
Architekci
(1)
Architekci wnętrz
(1)
Artyści
(1)
Doradcy scenariuszowi
(1)
Dorośli
(1)
Drukarze
(1)
Filmowcy Operatorzy dźwięku Reżyserzy dźwięku
(1)
Fotografowie
(1)
Kadra kierownicza
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Klasa 7.
(1)
Menedżerowie
(1)
Menedżerowie kultury
(1)
Montażyści filmowi
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele muzyki
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele zawodu
(1)
Pianiści
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Politolodzy
(1)
Politycy
(1)
Poziom nauczania Szkoły podstawowe
(1)
Pracownicy administracyjno-biurowi
(1)
Pracownicy instytucji kultury
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prawnicy
(1)
Producenci filmowi
(1)
Producenci kreatywni
(1)
Producenci muzyczni
(1)
Producenci telewizyjni
(1)
Programiści
(1)
Projektanci
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psycholodzy
(1)
Radcy prawni
(1)
Rodzice
(1)
Socjolodzy
(1)
Spawacze
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Studenci
(1)
Szkoły muzyczne
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Sędziowie
(1)
Śpiewacy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Metodologia
(4)
Typografia
(3)
Arteterapia
(2)
Film
(2)
Nauczanie
(2)
Projektowanie graficzne
(2)
Psychologia muzyki
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Psychoterapia
(2)
Uczucia
(2)
Akustyka
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Dyrygentura chóralna
(1)
Dzieci
(1)
Dźwięk
(1)
Edukacja muzyczna
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Elektroakustyka
(1)
Epigenetyka
(1)
Ergonomia
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Feminizm
(1)
Ikona (informatyka)
(1)
Informacja wizualna
(1)
Instytucjonalizm
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Kinezjologia
(1)
Komunikacja naukowa
(1)
Kościół Il Gesù (Rzym)
(1)
Krytyka muzyczna
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Kultura wizualna
(1)
Leczenie
(1)
Marketing
(1)
Marksizm
(1)
Motywacja
(1)
Muzyka
(1)
Muzyka poważna
(1)
Myślenie
(1)
Mózg
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele szkół muzycznych
(1)
Nowy produkt
(1)
Opera (przedstawienie)
(1)
Pamięć
(1)
Pedagogika
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Piktogram
(1)
Pismo
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Pojęcia
(1)
Polacy za granicą
(1)
Praca licencjacka
(1)
Praca magisterska
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia ewolucyjna
(1)
Psychologia osobowości
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychologia zdrowia
(1)
Psychopatologia
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Rhode Island School of Design
(1)
Rysunek zawodowy (przedmiot szkolny)
(1)
Semiotyka
(1)
Sen
(1)
Spostrzeganie
(1)
Stres
(1)
Szkoła austriacka (ekonomia)
(1)
Szkoły muzyczne
(1)
Teoria filmu
(1)
Uczenie się
(1)
Układ nerwowy
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Wrażenia
(1)
Zachowanie
(1)
Zdrowie psychiczne
(1)
Zmysły
(1)
Znaki graficzne
(1)
Śpiew chóralny
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świadomość
(1)
Życie muzyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Berlin (Niemcy)
(1)
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(23)
Poradnik
(4)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Antologia
(1)
Muzyka polska
(1)
Podręczniki [Typ publikacji]
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Recenzja muzyczna
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(10)
Psychologia
(8)
Edukacja i pedagogika
(5)
Nauka i badania
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Historia
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Co, jak i po co pisać oraz publikować? Jak doskonalić warsztat pisarski? Jakie są kryteria recenzowania? Jak wypełnić wniosek grantowy? Na te i wiele innych pytań odpowiadają dwaj naukowcy, praktycy działający w dwóch różnych dyscyplinach: dr Piotr Siuda, socjolog z Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, prowadzący warsztaty z efektywnego publikowania naukowego, oraz dr hab. Piotr Wasylczyk z Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, autor popularnej książki Prezentacje naukowe. Praktyczny poradnik dla studentów, doktorantów i nie tylko (PWN, 2017). Autorzy w przystępny sposób podpowiadają, jak pisać artykuły naukowe oraz inne prace akademickie oraz jak je publikować – również w najbardziej prestiżowych czasopismach. Prowadzą czytelnika przez wszystkie etapy tworzenia tekstów: od proponowania tematu do czasopism naukowych, przez proces pisania, dostosowanie tekstu do wymogów edytorskich, do pisania notek okołopublikacyjnych. Doskonale rozumieją, że jeśli chcemy, aby nasz tekst został zauważony i wykorzystany, musimy zaprezentować naszą pracę w sposób zorganizowany. Studenci oraz pracownicy naukowi poznają praktyczną stronę pisania artykułów, przydatne narzędzia, typy tekstów naukowych oraz sposoby ich konstruowania. Jeden z rozdziałów poświęcono pisaniu wniosków grantowych. Wszystko to autorzy prezentują nie tylko teoretycznie, ale też w ujęciu praktycznym. Autorzy proponują wiele ćwiczeń, dzięki którym czytelnik będzie mógł trenować swoje umiejętności. Publikowanie – i to coraz częściej publikowanie w renomowanych, rozpoznawalnych czasopismach i wydawnictwach – staje się być albo nie być badacza. Pisanie prac naukowych wymaga zmierzenia się z wieloma wyzwaniami. Od wyboru rodzaju publikacji naukowej i czasopisma, przez kryteria recenzowania i dostosowanie się do wymogów, aż po narzędzia doskonalenia artykułów – bo im przede wszystkim poświęcona jest publikacja. Pisania i publikowania naukowego bardzo rzadko uczy się na studiach – nieliczni szczęśliwcy mają okazję zdobyć tę wiedzę w swoim środowisku. Do pozostałych adresowana jest ta książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prawo/ Nauka 21 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Edukacja muzyczna 263 [Wypożyczalnia], Dublety 507 [Wypożyczalnia] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Co, jak i po co pisać oraz publikować? Jak doskonalić warsztat pisarski? Jakie są kryteria recenzowania? Jak wypełnić wniosek grantowy? Na te i wiele innych pytań odpowiadają dwaj naukowcy, praktycy działający w dwóch różnych dyscyplinach: dr Piotr Siuda, socjolog z Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, prowadzący warsztaty z efektywnego publikowania naukowego, oraz dr hab. Piotr Wasylczyk z Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, autor popularnej książki Prezentacje naukowe. Praktyczny poradnik dla studentów, doktorantów i nie tylko (PWN, 2017). Autorzy w przystępny sposób podpowiadają, jak pisać artykuły naukowe oraz inne prace akademickie oraz jak je publikować – również w najbardziej prestiżowych czasopismach. Prowadzą czytelnika przez wszystkie etapy tworzenia tekstów: od proponowania tematu do czasopism naukowych, przez proces pisania, dostosowanie tekstu do wymogów edytorskich, do pisania notek okołopublikacyjnych. Doskonale rozumieją, że jeśli chcemy, aby nasz tekst został zauważony i wykorzystany, musimy zaprezentować naszą pracę w sposób zorganizowany. Studenci oraz pracownicy naukowi poznają praktyczną stronę pisania artykułów, przydatne narzędzia, typy tekstów naukowych oraz sposoby ich konstruowania. Jeden z rozdziałów poświęcono pisaniu wniosków grantowych. Wszystko to autorzy prezentują nie tylko teoretycznie, ale też w ujęciu praktycznym. Autorzy proponują wiele ćwiczeń, dzięki którym czytelnik będzie mógł trenować swoje umiejętności. Publikowanie – i to coraz częściej publikowanie w renomowanych, rozpoznawalnych czasopismach i wydawnictwach – staje się być albo nie być badacza. Pisanie prac naukowych wymaga zmierzenia się z wieloma wyzwaniami. Od wyboru rodzaju publikacji naukowej i czasopisma, przez kryteria recenzowania i dostosowanie się do wymogów, aż po narzędzia doskonalenia artykułów – bo im przede wszystkim poświęcona jest publikacja. Pisania i publikowania naukowego bardzo rzadko uczy się na studiach – nieliczni szczęśliwcy mają okazję zdobyć tę wiedzę w swoim środowisku. Do pozostałych adresowana jest ta książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prawo/ Nauka 20 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów – wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji. Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim – umownie wydzielonym – etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt odpowiada sama konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty) część II – technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś – marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa) W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nauki społeczne 203 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia społeczna / Bogdan Wojciszke. - Wydanie 3. - [Warszawa] : Wydawnictwo Naukowe Scholar, [copyright 2019]. - 635 stron : ilustracje, wykresy ; 30 cm.
Profesor Bogdan Wojciszke, psycholog o światowej renomie, napisał podręcznik do psychologii społecznej, jakiego jeszcze w Polsce nie było. Książka obejmuje wszystkie klasyczne zagadnienia składające się na tę dyscyplinę oraz zagadnienia relatywnie nowe, takie jak kwestie różnic płci, nowych mediów, miłości i władzy. Napisana jasnym i barwnym językiem skupia się na prawidłowościach rządzących ludzką psychiką i postępowaniem. Pokazuje, w jak fascynujący sposób psychologia społeczna odpowiada na pytanie, kim jest człowiek i na czym polega jego społeczna natura. W dydaktyce akademickiej Psychologia społeczna zastąpi wcześniejszy, również bestsellerowy, podręcznik Profesora Człowiek wśród ludzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nauki społeczne 182 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Technika pisania prac magisterskich i licencjackich / Radosław Zenderowski. - Wydanie 11. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 131, [1], XVIII stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Niniejsza publikacja ma charakter praktycznego poradnika dla osób piszących prace dyplomowe, ze szczególnym uwzględnieniem prac magister­skich. Jest ona adresowana w zasadzie do wszystkich studentów, zarówno tych, którzy są w trakcie przygotowywania pracy magisterskiej, jak i do tych, którzy chcieliby zawczasu poznać prawidła rządzące pisarstwem naukowym. Znaleźć tutaj można praktyczne rady, które pozwolą uniknąć wie­lu błędów natury formalnej, często kompromitujących autorów prac magisterskich. Książka składa się z czterech części i aneksu. W części pierwszej omówione są podstawowe reguły związane z metodologią, dotyczące treści pracy. Konsekwentne ich stosowanie daje gwarancję, iż praca będzie myślowo spójna i uporządkowana. W części drugiej zaprezentowane są wymogi dotyczące strony technicznej i wizualnej pracy, w trosce o to, by praca przyszłego magistra była es­tetyczna i praktyczna w lekturze. Owa praktyczność wynika po części z faktu, że w odniesieniu do poszczególnych elementów tekstu (np. przypi­sów) istnieją określone normy, których rzetelne stosowanie ułatwia przekaz treści. Przestrzeganie tych standardów zapewnia zatem pracy komuni­katywność. Część trzecia zawiera praktyczne porady dotyczące procesu przygotowywania pracy dyplomowej. Odpowiada na pytania od czego zacząć pisanie, jak się motywować do pracy, jak poszukiwać materiałów, w jaki sposób je archiwizować oraz jakich błędów, często popełnianych, utrudniających pisanie, unikać. Część czwarta poświęcona jest omówieniu przygotowań, jakie należy poczynić przed obroną pracy oraz informuje jak zachować się podczas egza­minu magisterskiego. Po lekturze tej części student powinien znać oczekiwania recenzentów oraz komisji egzaminacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prawo/ Nauka 17 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia : kluczowe koncepcje ; 1)
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie I, Podstawy psychologii, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - W jaki sposób psycholodzy tworzą nową wiedzę? - Jak przebiega komunikacja wewnątrz organizmu? - W jaki sposób są powiązane ze sobą geny i zachowanie? - Jak mózg generuje zachowanie i procesy umysłowe? - Przed jakimi wyzwaniami rozwojowymi stają dzieci, młodzież, dorośli? Autorzy objaśniają podstawowe pojęcia z zakresu psychologii, tłumaczą jak odróżnić psychologię naukową od pseudonauki, wyjaśniają przebieg procesu badawczego w tej dyscyplinie. Następnie przybliżają wiedzę dotyczącą budowy i funkcji układu nerwowego oraz szczegółowo opisują rozwój psychiczny człowieka na wszystkich etapach życia. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy szczepienie dzieci podnosi ryzyko autyzmu? Czy „efekt Mozarta” naprawdę działa?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nauki społeczne 183 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tomie II, "Motywacja i uczenie się", czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: Co nas motywuje? Jakie procesy sterują naszymi emocjami? Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? W jaki sposób powstają wspomnienia? Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić? Autorzy porządkują najważniejsze teorie emocji i motywacji, objaśniają mechanizmy warunkowania klasycznego i instrumentalnego oraz opisują, w jaki sposób psychologia poznawcza wyjaśnia proces uczenia się. Ostatni rozdział autorzy poświęcili naturze pamięci i możliwościom jej usprawniania. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy "wykrywacze kłamstw" naprawdę wykrywają kłamstwa? Czy każdy z nas prezentuje odrębny "styl uczenia się"? Czy możliwe jest odzyskanie utraconych wspomnień?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nauki społeczne 184 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tomie III, „Struktura i funkcje świadomości”, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: Jak stymulacja staje się wrażeniem? Jakie umiejętności posiadają osoby, które potrafią skutecznie myśleć? Czy inteligencja jest jedną zdolnością, czy też składa się z wielu zdolności? Jaki jest związek świadomości z procesami umysłowymi? Jakie cykle występują w świadomości na co dzień?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Nauki społeczne 185 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tomie IV, „Psychologia osobowości”, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: Jakie czynniki kształtują osobowość? Jakimi „teoriami” posługują się ludzie, by zrozumieć siebie i innych? Jaka jest natura zaburzeń psychicznych? Jakie są konsekwencje etykietowania ludzi? Czym jest psychoterapia?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nauki społeczne 186 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tomie V, „Człowiek i jego środowisko”, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: W jaki sposób sytuacja społeczna wpływa na nasze zachowanie? Co wpływa na nasze oceny innych? Skąd bierze się stres? Jak stres wpływa na nas fizycznie? Jak możemy zredukować wpływ stresu na nasze zdrowie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nauki społeczne 187 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej