Nieruchomości
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog Mediateki
(2)
Forma i typ
Artykuły
(1)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Hellweg Uli (1948-)
(1)
Szromnik Andrzej (1948- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(1)
Temat
Fortepian
(1594)
Sztuka
(1454)
Muzyka polska
(1360)
Wystawy sztuki
(1311)
Płyty gramofonowe
(717)
Nieruchomości
(-)
Skrzypce
(713)
Nuty
(609)
Muzyka
(548)
Konkursy i festiwale muzyczne
(514)
Muzyka niemiecka
(408)
Chóry
(394)
Sztuka polska
(377)
Gitara
(260)
Kompozytorzy polscy
(258)
Historia
(253)
Tematy i motywy
(245)
Wiolonczela
(239)
Katalog wystawy
(236)
Muzyka austriacka
(226)
Inscenizacja
(216)
Instalacja (sztuki plastyczne)
(196)
Estetyka
(190)
Performance
(183)
Opera (przedstawienie)
(182)
Altówka
(177)
Wzornictwo przemysłowe
(176)
Malarstwo polskie
(169)
Muzyka włoska
(163)
Kobieta
(159)
Flet
(156)
Filozofia
(155)
Orkiestry
(154)
Klarnet
(144)
Muzyka rosyjska
(143)
Wideo-art
(142)
Muzyka francuska
(139)
Artyści
(135)
Organy (instrument)
(133)
Akordeon
(127)
Kultura
(125)
Fotografia
(119)
Konkursy i festiwale artystyczne
(119)
Orkiestry symfoniczne
(118)
Historia sztuki
(106)
Grafika polska
(105)
Feminizm
(104)
Kultura i sztuka
(103)
Imprezy muzyczne
(102)
Pianiści polscy
(102)
Koncerty i recitale
(97)
Miasta
(96)
Design
(94)
Muzyka na fortepian
(93)
Psychologia
(92)
Rzeźba polska
(92)
Edukacja muzyczna
(91)
Moda
(87)
Socjologia
(87)
Dyrygentura
(86)
Teatr polski
(85)
Teoria sztuki
(85)
Ciało ludzkie
(84)
Artyści polscy
(83)
Chopin, Fryderyk 1810-1849
(83)
Grafika użytkowa
(83)
Muzeum Sztuki (Łódź)
(82)
Grafika
(81)
Krytyka muzyczna
(81)
Malarze polscy
(81)
Technologia
(81)
Śpiew
(81)
Fotografia artystyczna
(79)
Recenzja teatralna
(79)
Urbanistyka
(79)
Rzeźba
(78)
Teoria muzyki
(77)
Reżyserzy polscy
(76)
Budownictwo użyteczności publicznej
(75)
Instrumenty perkusyjne
(75)
Muzycy
(75)
Wykonanie i interpretacja (muzyka)
(75)
Taniec
(73)
Komiksy
(72)
Typografia
(72)
Etnografia
(70)
Zachęta - Narodowa Galeria Sztuki
(70)
Muzyka węgierska
(69)
Projektowanie
(67)
Muzyka czeska
(66)
Chopin, Fryderyk (1810-1849)
(65)
Rysunek
(64)
Krytyka artystyczna
(63)
Muzyka wokalna
(63)
Trąbka
(63)
Barok
(60)
Klawesyn
(60)
Cywilizacja
(59)
Obój
(59)
Muzyka poważna
(58)
Renesans
(57)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Artykuł
W koszyku
Innowacje z miasta IBA/ / Uli Hellweg. W: Architektura Murator. - Czas. 53, nr 2 (2016), s.28-32 1232-6372.
Dokument nadrzędny: Architektura Murator.
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem „delikatną" sferę społeczną, jaką jest niewątpliwie sfera dziedzictwa kulturowego, a ściślej jej istotny fragment – samodzielne i wyodrębnione nieruchomości zabytkowe. Systematyczny wywód oraz opis środków i narzędzi stymulowania decyzji rynkowych klientów nieruchomości zabytkowych, w tym uwzględniających własne, autorskie propozycje marketingu mix, pozwalają dedykować monografię Prof. Andrzeja Szromnika nie tylko przedstawicielom środowiska naukowego i akademickiego – pracownikom oraz studentom kierunków gospodarki i administracji publicznej, zarządzania kulturą czy nawet ochrony zabytków, ale także szerokiemu kręgowi menedżerów kultury, pracownikom marketingu i obsługi klientów w znaczących obiektach dziedzictwa kulturowego, kadrze kierowniczej organizacji turystyki kulturowej, grupie pracowników instytucji muzealnych i ochrony zabytków, nie pomijając właścicieli takich obiektów. Tematyka [książki] jest niezwykle interesująca i w takim ujęciu nie była dotychczas podejmowana. Wśród nielicznych pozycji dotyczących marketingu w sferze kultury jest to pozycja unikatowa, gdyż przedmiotem studiów i analiz są najważniejsze aspekty i wymiary marketingowego zarządzania obiektami dziedzictwa kulturowego, które to obiekty są głównie przedmiotem zainteresowania kulturoznawców, a w mniejszym stopniu ekonomistów i specjalistów w zakresie marketingu. Zastosowana przez Autora koncepcja książki została oparta na marketingowym podejściu do zarządzania obiektami dziedzictwa kulturowego z wszystkimi konsekwencjami wyrażającymi się w kształtowaniu oferowanych wartości marketingowych, instrumentów marketingu oraz możliwości i warunków realizowania bieżących i perspektywicznych celów działalności tych podmiotów na współczesnym rynku. (Prof. dr hab. Mazurek-Łopacińska, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nauki społeczne 265 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej