Sztuka komputerowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog Mediateki
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(1)
Autor
Ascott Roy
(1)
Azorro
(1)
Bergamot
(1)
Bąkowski Kuba
(1)
Caplin Steve
(1)
Clarke Andy
(1)
Dohr Claudia
(1)
Fuchs Rainer
(1)
Grosenick Uta (1960-)
(1)
Jana Reena
(1)
Klösel Linda
(1)
Mitchell Grethe
(1)
Niesterowicz Anna
(1)
Ostrowicki Michał (1965-)
(1)
Park Jae-Cheol
(1)
Porczak Antoni (1945-)
(1)
Rashid Karim (1960-)
(1)
Shanken Edward A
(1)
Tribe Mark
(1)
Uszyńska Aneta
(1)
Wójcik Julita
(1)
Żmijewski Artur
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(7)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(8)
angielski
(1)
Temat
Fortepian
(1594)
Sztuka
(1454)
Muzyka polska
(1360)
Wystawy sztuki
(1311)
Płyty gramofonowe
(717)
Sztuka komputerowa
(-)
Skrzypce
(713)
Nuty
(609)
Muzyka
(548)
Konkursy i festiwale muzyczne
(514)
Muzyka niemiecka
(408)
Chóry
(394)
Sztuka polska
(377)
Gitara
(260)
Kompozytorzy polscy
(258)
Historia
(253)
Tematy i motywy
(245)
Wiolonczela
(239)
Katalog wystawy
(236)
Muzyka austriacka
(226)
Inscenizacja
(216)
Instalacja (sztuki plastyczne)
(196)
Estetyka
(190)
Performance
(183)
Opera (przedstawienie)
(182)
Altówka
(177)
Wzornictwo przemysłowe
(176)
Malarstwo polskie
(169)
Muzyka włoska
(163)
Kobieta
(159)
Flet
(156)
Filozofia
(155)
Orkiestry
(154)
Klarnet
(144)
Muzyka rosyjska
(143)
Wideo-art
(142)
Muzyka francuska
(139)
Artyści
(135)
Organy (instrument)
(133)
Akordeon
(127)
Kultura
(125)
Fotografia
(119)
Konkursy i festiwale artystyczne
(119)
Orkiestry symfoniczne
(118)
Historia sztuki
(106)
Grafika polska
(105)
Feminizm
(104)
Kultura i sztuka
(103)
Imprezy muzyczne
(102)
Pianiści polscy
(102)
Koncerty i recitale
(97)
Miasta
(96)
Design
(94)
Muzyka na fortepian
(93)
Psychologia
(92)
Rzeźba polska
(92)
Edukacja muzyczna
(91)
Moda
(87)
Socjologia
(87)
Dyrygentura
(86)
Teatr polski
(85)
Teoria sztuki
(85)
Ciało ludzkie
(84)
Artyści polscy
(83)
Chopin, Fryderyk 1810-1849
(83)
Grafika użytkowa
(83)
Muzeum Sztuki (Łódź)
(82)
Grafika
(81)
Krytyka muzyczna
(81)
Malarze polscy
(81)
Technologia
(81)
Śpiew
(81)
Fotografia artystyczna
(79)
Recenzja teatralna
(79)
Urbanistyka
(79)
Rzeźba
(78)
Teoria muzyki
(77)
Reżyserzy polscy
(76)
Budownictwo użyteczności publicznej
(75)
Instrumenty perkusyjne
(75)
Muzycy
(75)
Wykonanie i interpretacja (muzyka)
(75)
Taniec
(73)
Komiksy
(72)
Typografia
(72)
Etnografia
(70)
Zachęta - Narodowa Galeria Sztuki
(70)
Muzyka węgierska
(69)
Projektowanie
(67)
Muzyka czeska
(66)
Chopin, Fryderyk (1810-1849)
(65)
Rysunek
(64)
Krytyka artystyczna
(63)
Muzyka wokalna
(63)
Trąbka
(63)
Barok
(60)
Klawesyn
(60)
Cywilizacja
(59)
Obój
(59)
Muzyka poważna
(58)
Renesans
(57)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Gry komputerowe
(1)
Sztuka cyfrowa
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sztuka 59 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Podręczniki komputerowe 14 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Videogames and art / edited by Andy Clarke and Grethe Mitchell. - 2nd ed. - Bristol ; Chicago : Intellect, 2013. - VII, 442 strony : ilustracje ; 23 cm.
Gry wideo są mocno zakorzenione we współczesnej kulturze. Uznając rosnący wpływ kulturowy tej szybko zmieniającej się branży na praktyki artystyczne i twórcze, dział gier wideo i sztuki zawiera dogłębne eseje, które oferują niezrównany przegląd tej dziedziny.
Razem wkłady pozycjonują sztukę gier wideo jako interdyscyplinarną mieszankę technologii cyfrowych i tradycyjnych form sztuki. Szczególnie interesujące w tym tomie są machinima, grafika konsoli do gier, politycznie zorientowana grafika gier wideo i produkcja sztuki cyfrowej. To nowe i poprawione wydanie zawiera rozszerzone wprowadzenie krytyczne od redaktorów oraz zaktualizowane wywiady z czołowymi artystami w tej dziedzinie. Dopełnieniem książki jest krytyka komercyjnego przemysłu gier wideo, zawierająca eseje na temat aktualnej jakości i oryginalności gier wideo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sztuka komputerowa/ Bioart 4 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Biblioteka Cyfrowa [Czytelnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sztuka komputerowa/ Bioart 12 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sztuka 420 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Artyści Ras.1 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sztuka komputerowa/ Bioart 2 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej