Sorting
Source
Katalog Mediateki
(7)
Form of Work
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(4)
Branch
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(3)
Author
Volkelt Johannes (1848-1930)
(3)
Balicki Marcin (prawo)
(1)
Barta Janusz (1947-)
(1)
Bałos Iga
(1)
Czyżewski Krzysztof (adwokat)
(1)
Daśko Natalia
(1)
Gliściński Konrad
(1)
Jyż Gabriela
(1)
Kubiak Maciej (adwokat)
(1)
Kulesza Katarzyna (radca prawny)
(1)
Michalak Arkadiusz (1978- )
(1)
Pacek Grzegorz J
(1)
Sewerynik Aleksandra
(1)
Szewc Andrzej (1945-2017)
(1)
Szromnik Andrzej (1948- )
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1910 - 1919
(2)
1900 - 1909
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(5)
Germany
(2)
Language
Polish
(4)
German
(3)
Audience Group
Adwokaci
(1)
Artyści
(1)
Edytorzy
(1)
Producenci filmowi
(1)
Producenci muzyczni
(1)
Producenci telewizyjni
(1)
Radcy prawni
(1)
Sędziowie
(1)
Subject
Estetyka
(2)
Filozofia
(2)
Prawo autorskie
(2)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
Marketing
(1)
Nieruchomości
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Własność przemysłowa (prawo europejskie)
(1)
Zabytki kultury
(1)
Subject: time
1801-1900
(2)
1901-2000
(2)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Komentarz do ustawy
(1)
Monografia
(1)
Domain
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
7 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Prawo/ Nauka 1 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
System der Ästhetik. Bd. 1 / von Johannes Volkelt. - München : C. H. Beck, 1905. - XVII, [1], 592 s. ; 25 cm.
System estetyki Johannesa Volkelta jest pionierskim dziełem w dziedzinie estetyki filozoficznej. W tej pracy Volkelt proponuje systematyczne podejście do badania estetyki, analizując naturę piękna, sztuki i doświadczenia estetycznego. Czerpiąc z szerokiego wachlarza tradycji filozoficznych i kulturowych, Volkelt oferuje pełną niuansów i wnikliwą analizę jednego z najbardziej złożonych i fascynujących aspektów ludzkiego doświadczenia. Naukowcy uznali tę pracę za ważną z kulturowego punktu widzenia i za część bazy wiedzy cywilizacji, jaką znamy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. Druki stare 636 [Czytelnia] (1 egz.)
Book
In basket
System der Ästhetik. Bd. 2 / von Johannes Volkelt. - München : C. H. Beck, 1910. - XXII, 569 stron ; 25 cm.
System estetyki Johannesa Volkelta jest pionierskim dziełem w dziedzinie estetyki filozoficznej. W tej pracy Volkelt proponuje systematyczne podejście do badania estetyki, analizując naturę piękna, sztuki i doświadczenia estetycznego. Czerpiąc z szerokiego wachlarza tradycji filozoficznych i kulturowych, Volkelt oferuje pełną niuansów i wnikliwą analizę jednego z najbardziej złożonych i fascynujących aspektów ludzkiego doświadczenia. Naukowcy uznali tę pracę za ważną z kulturowego punktu widzenia i za część bazy wiedzy cywilizacji, jaką znamy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. Druki stare 637 [Czytelnia] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. Druki stare 638 [Czytelnia] (1 egz.)
Book
In basket
(Krótkie Komentarze Becka)
Prezentowana publikacja stanowi kompleksowe omówienie ustawy z 4.2.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1191 ze zm.). Komentarz zawiera aktualny stan prawny oraz stanowi omówienie przepisów niniejszej ustawy wraz z najnowszymi zmianami. Jest to pierwsza tego typu publikacja na rynku wydawniczym mająca na celu wyjaśnienie zagadnień pojawiających się przy stosowaniu tej ustawy w praktyce. Komentarz zawiera omówienie m.in. zagadnień takich jak: ogólne zagadnienia dotyczące prawa autorskiego (przedmiot, podmiot i treść), czas trwania autorskich praw majątkowych, przejście autorskich praw majątkowych , utwór audiowizualny, ochrona autorskich praw osobistych i majątkowych, ochrona wizerunku, adresata korespondencji i tajemnicy źródeł informacji, prawa pokrewne (prawa do artystycznych wykonań, prawa do fonogramów i wideogramów, prawa do nadań programów, prawa do pierwszych wydań oraz wydań naukowych i krytycznych.), odpowiedzialność karna. Publikacja uwzględnia najnowsze nowelizacje wprowadzone: ustawą z 22.11.2018 r. o zmianie ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy o ochronie baz danych (Dz.U. z 2018 r. poz. 2339), której celem jest wdrożenie do polskiego porządku prawnego dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/1564 oraz dostosowania prawa unijnego do międzynarodowych zobowiązań Unii Europejskiej, poprzez określenie wyjątków i ograniczeń w odniesieniu do praw autorskich i praw pokrewnych na potrzeby osób niewidomych, słabowidzących i osób z niepełnosprawnościami uniemożliwiającymi zapoznawanie się z drukiem, w celu zapewnienia transgranicznej wymiany kopii książek pomiędzy państwami będącymi stronami Traktatu z Marrakeszu; ustawą z 15.6.2018 r. o zbiorowym zarządzaniu prawami autorskimi i prawami pokrewnymi (Dz.U. z 2018 r. poz. 1293), która ma na celu wdrożenie do polskiego porządku prawnego dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/26/UE. Celem dyrektywy jest harmonizacja zasad działalności organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi i prawami pokrewnymi, czyli przede wszystkim prawami do utworów, artystycznych wykonań, fonogramów i wideogramów (w pewnym zakresie zbiorowo zarządzane są także prawa do wydań książek i prasy); ustawą z 2.7.2018 r. – Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, która zawiera niezbędne z punktu widzenia dokonywanej reformy przepisy zmieniające, uchylające, przejściowe i dostosowujące. Regulacje zawarte w tej ustawie są prawną konsekwencją uchwalenia ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce. Komentarz, oprócz wydawców, producentów i nadawców oraz samych twórców i artystów-wykonawców będzie z pewnością przydatny dla sędziów, adwokatów i radców prawnych, a także wszystkich zainteresowanych zagadnieniami z tematyki prawa autorskiego i praw pokrewnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Prawo/ Nauka 28 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie, Marketing)
Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem „delikatną" sferę społeczną, jaką jest niewątpliwie sfera dziedzictwa kulturowego, a ściślej jej istotny fragment – samodzielne i wyodrębnione nieruchomości zabytkowe. Systematyczny wywód oraz opis środków i narzędzi stymulowania decyzji rynkowych klientów nieruchomości zabytkowych, w tym uwzględniających własne, autorskie propozycje marketingu mix, pozwalają dedykować monografię Prof. Andrzeja Szromnika nie tylko przedstawicielom środowiska naukowego i akademickiego – pracownikom oraz studentom kierunków gospodarki i administracji publicznej, zarządzania kulturą czy nawet ochrony zabytków, ale także szerokiemu kręgowi menedżerów kultury, pracownikom marketingu i obsługi klientów w znaczących obiektach dziedzictwa kulturowego, kadrze kierowniczej organizacji turystyki kulturowej, grupie pracowników instytucji muzealnych i ochrony zabytków, nie pomijając właścicieli takich obiektów. Tematyka [książki] jest niezwykle interesująca i w takim ujęciu nie była dotychczas podejmowana. Wśród nielicznych pozycji dotyczących marketingu w sferze kultury jest to pozycja unikatowa, gdyż przedmiotem studiów i analiz są najważniejsze aspekty i wymiary marketingowego zarządzania obiektami dziedzictwa kulturowego, które to obiekty są głównie przedmiotem zainteresowania kulturoznawców, a w mniejszym stopniu ekonomistów i specjalistów w zakresie marketingu. Zastosowana przez Autora koncepcja książki została oparta na marketingowym podejściu do zarządzania obiektami dziedzictwa kulturowego z wszystkimi konsekwencjami wyrażającymi się w kształtowaniu oferowanych wartości marketingowych, instrumentów marketingu oraz możliwości i warunków realizowania bieżących i perspektywicznych celów działalności tych podmiotów na współczesnym rynku. (Prof. dr hab. Mazurek-Łopacińska, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Nauki społeczne 265 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. Prawo/ Nauka 16 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again