Waniek Karol
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog Mediateki
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Albumy i książki artystyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Waniek Karol
(-)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(402)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(296)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(289)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(282)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Jachowicz Stanisław
(159)
Schubert Franz (1797-1828)
(143)
Lech Justyna
(138)
Szymanowski Karol (1882-1937)
(136)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Schumann Robert (1810-1856)
(122)
Händel Georg Friedrich (1685-1759)
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Haydn Joseph (1732-1809)
(119)
Hoffman Jan (1906-1995)
(117)
Bacewicz Grażyna (1909-1969)
(113)
Marczyński Jacek
(111)
Paderewski Ignacy Jan (1860-1941)
(111)
Moniuszko Stanisław (1819-1872)
(109)
Liszt Ferenc (1811-1886)
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Lutosławski Witold (1913-1994)
(100)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Rieger Adam (1909-1998)
(96)
Brahms Johannes (1833-1897)
(92)
Czajkowski Piotr (1840-1893)
(91)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Umińska Eugenia (1910-1980)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Staszak Karolina
(87)
Asnyk Adam
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Sikorski Kazimierz (1895-1986)
(84)
Drzewiecki Zbigniew (1890-1971)
(82)
Mendelssohn-Bartholdy Felix (1809-1847)
(79)
Sekuła Elżbieta
(79)
Bronarski Ludwik (1890-1975)
(78)
Turczyński Józef (1884-1953)
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Powroźniak Józef (1902-1989)
(77)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Kornhauser Julian
(72)
Woytowicz Bolesław (1899-1980)
(71)
Syrokomla Władysław
(70)
Wieniawski Henryk (1835-1880)
(70)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Partyk Monika
(66)
Lange Antoni
(65)
Vivaldi Antonio (1678-1741)
(62)
Delikta Wojciech
(61)
Sienkiewicz Henryk
(60)
Jahnke Zdzisław (1895-1972)
(59)
Pasewicz Edward
(59)
Bernatowicz Piotr (1973- )
(58)
Keff Bożena
(58)
Marciniszyn Dariusz
(58)
Januszkiewicz Marta
(57)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(57)
Stefańska Paulina
(57)
Suprynowicz Adam
(57)
Rudziński Witold (1913-2004)
(56)
Szweykowski Zygmunt Marian (1929-)
(56)
Podsiadło Jacek
(55)
Ritter-Jasińska Antje
(55)
Bartók Béla (1881-1945)
(53)
Grabiński Stefan
(53)
Kański Józef (1928-)
(53)
Miłobędzka Krystyna
(53)
Król Michał
(52)
Wiechowicz Stanisław (1893-1963)
(52)
Klubiński Michał (1983-)
(51)
Śliwiński Zbigniew (1924-2003)
(51)
Debussy Claude Achille (1862-1918)
(50)
Wiedemann Adam
(50)
Mirandola Franciszek
(49)
Feliński Zenon (1898-1971)
(48)
Hanna Gąssowska
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
Muzeum Współczesne (Wrocław)
(11)
Wystawy sztuki
(7)
Sztuka konceptualna
(2)
Sztuka kontekstualna
(2)
Althamer, Paweł (1967- )
(1)
Dolnośląskie Towarzystwo Zachęty Sztuk Pięknych
(1)
Dr. Lakra (1972- )
(1)
Dróżdż, Stanisław (1939-2009)
(1)
Dróżdż, Stanisław 1939-2009
(1)
Film amerykański
(1)
Film dokumentalny
(1)
Fotografia amerykańska
(1)
Fotografia dokumentalna
(1)
Geppert, Zbigniew (1934-1982)
(1)
Grulkowski, Jarosław (1983- )
(1)
Kutera, Romuald (1949-2020)
(1)
Martek, Vlado (1951- )
(1)
Muzyka polska
(1)
Muzyka rozrywkowa
(1)
Parks, Gordon (1912-2006)
(1)
Punk
(1)
Rysunek polski
(1)
Sztuka
(1)
Sztuka polska
(1)
Toledo, Laureana (1970- )
(1)
Wystawa sztuki
(1)
Zespoły muzyczne
(1)
Życie muzyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(7)
1945-1989
(7)
1989-2000
(4)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(11)
Słowacja
(1)
Gatunek
Katalog wystawy
(11)
Broszura
(2)
Sztuka polska
(2)
Album
(1)
Grafika polska
(1)
Malarstwo polskie
(1)
Rysunek polski
(1)
Rzeźba polska
(1)
Sztuka chorwacka
(1)
Sztuka meksykańska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(6)
Historia
(2)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł wystawy „Awangarda nie biła braw” wziął się ze wspomnienia Romualda Kutery dotyczącego żywej reakcji Josepha Kosutha na widok jego pracy zatytułowanej „Publikacja”, 1973. Amerykański artysta miał okazję zobaczyć ją dzięki Annie Kuterze w Toronto w 1975 roku podczas seminarium dotyczącego sztuki kontekstualnej. Kutera był zaskoczony spontanicznością Kosutha, która kłóciła się z jego wyobrażeniem o awangardzie tworzącej analityczne, wysublimowane prace. Niezwykle bogate archiwa twórców Galerii Sztuki Najnowszej pozwolą odtworzyć na wystawie wydarzenia z nią związane, ich międzynarodowy kontekst, oraz przedstawić szeroką panoramę zainteresowań jej twórców, które do tej pory nie doczekały się gruntownego opracowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sztuka 417 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wystawa „Miękkie kody. Tendencje konceptualne w sztuce słowackiej” skupia się na jednej z kluczowych tendencji słowackiej sztuki współczesnej i nowoczesnej – działaniach konceptualnych i postkonceptualnych na przestrzeni ostatnich pięciu dekad w sztuce wizualnej na Słowacji, począwszy od lat 60. do współczesności.
Radykalna zmiana w rozwoju sztuki słowackiej przyszła w połowie lat 60. (konceptualizm, sztuka ziemi, sztuka tekstu, manifestacje, performance, fotodokumentacja). Nurt konceptualny, który pojawił się na Słowacji w latach 60., formułował bardzo radykalną krytykę obrazu. Wystawa prezentować będzie silny wpływ nowych pomysłów, nowych nieikonicznych postaw, odkrywających nowe sposoby kodowania, nowe obszary mediów i intermediów, z których wyłania się nowa sztuka i nowy język antysztuki.
Jednocześnie ujawniać będzie także różne polityczne i społeczne konteksty, w jakich pojawiła się sztuka konceptualna w poprzednim ustroju (jako alternatywna, nieoficjalna scena) oraz ukazywać kontynuację i redefinicję tej postawy po politycznej zmianie po roku 1989.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wystawy/ Wydarzenia artystyczne M.25 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Artyści prezentujący prace na wystawie "Niemcy nie przyszli" odnoszą się do tematu wojny oraz jej następstw w różnorodny sposób. Większość z nich to pokolenie, które nie doświadczyło osobiście przesiedleń i nie pamięta Wrocławia tuż po wojnie. Czerpią nie z własnych przeżyć, a z przeżyć swoich dziadków, czy historii zasłyszanych. Artyści wydobywają ślady przeszłości Wrocławia, pobudzaja je do życia. Nie próbują jednak sprawić, by te udzielały współczesnym pokoleniom jednoznacznych odpowiedzi na temat przeszłości. Oddają je raczej do dyspozycji odbiorcy, by ten sam mógł poszukać ich sensu i nadać im nowe znaczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wystawy/ Wydarzenia artystyczne N.30 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wystawa chorwackiego artysty Vlado Martka, poświęcona będzie poetyckim eksperymentom artysty, dla którego poezja stanowi istotny punkt wyjścia w odkrywaniu nieskończonego potencjału języka w sztukach wizualnych. Vlado Martek, artysta urodzony w Zagrzebiu, który studiował na tamtejszym uniwersytecie literaturę i filozofię, porzucił pisanie tradycyjnej poezji na rzecz sztuk wizualnych w roku 1974. W latach 1975 – 1978 był członkiem nieformalnej Grupy Sześciu Autorów (Grupe Šestorice Autora / Group of Six Authors), co wpłynęło znacząco na ukształtowanie się jego koncepcji „przed-poezji”. To kluczowa teoria dla całej twórczości Martka, który w jednej ze swoich najważniejszych prac, stworzonej z fragmentów przepołowionych ołówków, zadeklaruje: „Nie jestem poetą, bo gdybym chciał, mógłbym nim być” (I’m not a poet because if I want I could be, 1982). Od połowy lat 70. Martek zaczął łączyć w swojej twórczości działalność poetycką i artystyczną, penetrując pogranicza języka i wizualności, eksplorując naturę i materię słowa, czy też badając sposoby powstawania/tworzenia (się) sensów. Artysta nieustająco przekraczał granice, sytuując swoją twórczość w przestrzeni „pomiędzy”, pozostawiając dzieło w procesie „powstawania”, który jest dla niego ważniejszy niż efekt finalny – zamknięta i spójna kompozycja.
Na wystawie zaprezentowane zostaną prace, w których artysta w rożny sposób dociera do granic języka, podejmując dialog z tradycją poezji, w tym także poezji wizualnej (Apollinaire, Mallarme, Baudelaire, Majakowski), tworząc obiekty poetyckie (poetski objekti), przed-poezję, książki artystyczne (autorske knjige), samizdaty, mapy geograficzne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Artyści Mar.5 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Artyści Par.6 (r.) [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zbigniew Geppert był artystą utalentowanym w wielu dziedzinach. Zdobywał nagrody i osiągał sukcesy w projektowaniu form przemysłowych i projektów graficznych . Pisał ciekawe utwory literackie i rysował oryginalne komiksy. Wszystkie te prace świadczą o bardzo wysokim poziomie polskiego wzornictwa w tamtych latach. Jednakże Zbigniew Geppert jest dla nas przede wszystkim ważny jako autor swojej życiowej koncepcji cub’artu, w ramach której stworzył ok. 130 obrazów. Pomimo wysokich walorów estetycznych i dekoracyjnych cub’art nie był malarstwem, lecz ilustracją pewnej idei przestrzennego zorganizowania otaczającego nas świata. Rygoryzm i idealizm tej koncepcji łączy Zbigniewa Gepperta z wieloma przedstawicielami konstruktywistycznej awangardy.
Katalog towarzyszy wystawie "Konstruktywizm to problem, a nie estetyka" Zbigniew Geppert(1934-1982).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Artyści Gep.2 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Romuald Kutera należy do pokolenia artystów debiutujących we Wrocławiu w katach 70. i współtworzących otwarty, nowoczesny charakter miasta przybyszów, które po II Wojnie Światowej znalazło się w granicach Polski i wymieniło całkowicie swoich mieszkańców. Młode pokolenie z impetem zerwało konserwatyzm generacji osadników, którzy powielali przedwojenne wzory, by poczuć się choć trochę domowo i swojsko wśród ruin i obcych murów. Młodzi nie odnosili się do dawnego życia; urodzeni na polskim Dolnym Śląsku nie znali innej rzeczywistości, a wspomnienia rodziców wydawały się niezwykle odległe od tego co dzieje się dziś i będzie działo się jutro. (Anna Markowska) Pod redakcją prof. Anny Markowskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Artyści Kut.1 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zastęp białych figur z polietylenu został wyprodukowany pod kierunkiem Pawła Althamera w Deutsche Guggenheim w Berlinie na przełomie 2011 i 2012 roku. Do Wrocławia przybyło ich 38 – wszystkie są wizerunkami osób, które odwiedziły Deutsche Guggenheim, zdecydowały się uczestniczyć w projekcie „Almech” i zgodziły się na wykonanie odlewu twarzy. Grupa białych kosmitów wylądowała w schronie przeciwlotniczym z czasów II wojny światowej.
Paweł Althamer otrzymał prestiżową nagrodę Kairos ( znaną dawniej pod nazwą Nagrody Herdera), która przyznawana jest wyróżniającym się twórcom i naukowcom przez Fundację Alfreda Toepfera od 1964 r. Artysta został doceniony za swoje społecznie zaangażowane „pytania o partycypację, sprawiedliwość i pole manewru jednostki”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Artyści Alt.1 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Czarna wiosna.” poświęcona jest emocjom, jakie mogą zaistnieć w sytuacji represyjnej, zdeterminowanej przez system społeczno-polityczny. Emocjom, które wynikają z niepokoju, ale jednocześnie są wyrazem poszukiwań własnego potencjału w mierzeniu się z rzeczywistością. Jej tłem są lata 80. XX wieku, a punktem wyjścia muzyka z Wrocławia. Wrocławska scena muzyczna z tamtego czasu jest zjawiskiem niejednorodnym. Jej początek sięga końca lat 70., kiedy powstają pierwsze punkrockowe grupy, niemniej to następna dekada przynosi różnorodność stylistyczną (punk, reggae, nowa fala), eksperymenty oraz działania łączące muzykę i sztukę. To wówczas, na pograniczu gatunków, zrodziła się żywa kultura, która stworzyła szersze alternatywne środowisko, będące symptomatycznym dla okresu schyłku epoki komunizmu w Polsce. Sytuacja po 1981 roku – wydarzenia polityczne, niepokoje społeczne i kulturowe – wpłynęła na krystalizację działań alternatywnych odznaczających się nieufnością wobec istniejącego świata, kontestując jego instytucje. Sztuka i muzyka stały się energią, która scalała ludzi, kreowała więzi, manifestowała emancypację i bunt. Wrocławska niezależna scena muzyczna lat 80. jest zjawiskiem, którego potencjał nie do końca został wykorzystany i opracowany. Być może jednym z powodów takiego stanu rzeczy jest trudne do zaszufladkowania zróżnicowanie stylów muzycznych jakie się na nią składały, jak również jej interdyscyplinarność związana z wchodzeniem w świat sztuk wizualnych. Kolejnym aspektem, który składa się na jej „niewidoczność” w powszechnej świadomości, to brak wydawnictw płytowych dokumentujących działalność twórców tamtego czasu. Na wystawie prezentowane są materiały archiwalne, dokumentację fotograficzną, nagrania audio i filmowe związane z najważniejszymi zespołami i twórcami sceny. Zderzamy je z pracami artystów wizualnych debiutujących i działających w tamtym okresie, jak również twórcami młodszego pokolenia. W obrębie prezentacji ważny trzon stanowią obiekty z kolekcji Muzeum Współczesnego Wrocław oraz Dolnośląskiego Towarzystwa Zachęty Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Tytuł wystawy jest odwołaniem do wiersza Antoniego Słonimskiego, będącego rozrachunkiem poety z mitami związanymi z odzyskaniem niepodległości przez Polskę w 1918 roku. „Czarna wiosna” to utwór na wskroś pacyfistyczny i humanistyczny, niemniej niepozbawiony rewolucyjnych wizji. Jednocześnie pełen jest witalizmu i nadziei, ale przepełnia go także pesymizm i gorycz. Ta dwuznaczność podkreślona jest w tytule mającym formę oksymoronu. W kontekście wystawy zwrot ten nabiera specyficznego znaczenia. Jego niejednorodność oddaje nastrój dekady lat 80. pełnej zmiennych emocji: od niepokoju i bezsilności, poprzez konspirację i bunt, do karnawalizacji i ludyczności postaw. „Czarna wiosna” to również swoista parafraza głoszonego przez subkulturę punkową hasła „no future”. Artyści i autorzy dokumentacji: Karolina Balcer, Dariusz Brygier, Piotr Bujak, Ewa Ciepielewska, Czesław K. Czajkowski, Paweł Czepułkowski, Norbert Delman, Tomasz Domański, Ryszard Gajewski, Galeria Entropia (Alicja Jodko, Mariusz Jodko, Andrzej Rerak), Andrzej Głuszek, Jerzy Głuszek, Artur „Gouy” Gołacki, Ryszard Grzyb, Jacek „Ponton” Jankowski, Paweł Jarodzki, Mirosław Emil Koch, Barbara Konopka, Jerzy Kosałka, Paweł Kowzan, Zofia Kulik, Zbigniew Libera, LUXUS (Ewa Ciepielewska, Jacek „Ponton” Jankowski, Artur „Gouy” Gołacki, Bożena Grzyb-Jarodzka, Paweł Jarodzki, Jerzy Kosałka, Szymon Lubiński, Małgorzata Plata, Stanisław Sielicki), Jarosław Modzelewski, N.A.O. Sternenhoch, Jacek Niegoda, Pomarańczowa Alternatywa, Yola Ponton, Józef Robakowski, Andrzej Rogowski, Wilhelm Sasnal, Tomasz Sikorski, Krzysztof Skarbek, Tomasz „Mniamos” Stępień, Jerzy Truszkowski, Krzysztof Wałaszek, Adam Witkowski Wrocławska scena muzyczna lat 80.: Antena Krzyku, De Musk, Działon Punk, Lech Janerka, Kaman & The Big Bit, Klaus Mitffoch, Klaus Mit Foch, Kormorany, Kormorany Raj, Los Loveros, Mechaniczna Pomarańcza, Miki Mousoleum, Natchniony Traktor, Program 3, Punks Banditen Brigade, S.A.D., Sedes, Stage of Unity, Zwłoki. Kuratorzy: Piotr Lisowski, Paweł Piotrowicz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Muzyka 456 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Artyści Dró.1 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Katalog Stanisław Dróżdż. Pomysły towarzyszący premierowej prezentacji twórczości tego wybitnego artysty w Muzeum Współczesnym Wrocław jest usystematyzowaniem spuścizny, którą pozostawił po sobie prekursor poezji konkretnej.Stanisław Dróżdż w kontekście międzynarodowym zajmuje szczególne miejsce na arenie najważniejszych propagatorów tego kierunku. Artysta rozszerzył spektrum poezji konkretnej od niematerialnego słowa do rzeźby, od poezji do sztuk wizualnych. W katalogu znalazły się teksty: Małgorzaty Dawidek Grylickiej, Małgorzaty Kłoskowicz, Egidio Marzona, Doroty Monkiewicz, Ewy Trojanowskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Artyści Dró.3 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dr Lakra i Laureana Toledo są artystami wizualnymi z Meksyku. W 2014 roku postanowili nakręcić film o początkach kultury punk w mieście Meksyk. Odwiedzili swoich przyjaciół i archiwa w celu skonstruowania narracji, która przedstawiłaby to złożone zjawisko w szerszym, społeczno-ekonomicznym kontekście. Wystawa w Muzeum Współczesnym Wrocław prezentuje fragmenty powstającego dokumentu, fotografie oraz ulotki, fanziny i winyle, które niegdyś wypełniały alejki targu El Tianguis del Chopo ‒ głównego punktu wymiany nagrań muzycznych oraz miejsca debaty dotyczącej zmian zachodzących w konsekwencji zniszczeń wywołanych w mieście przez trzęsienia ziemi 19 i 20 września 1985. Oddolna solidarność i niezgoda na zastany porządek, tak charakterystyczne dla postawy punk, stały się kluczowym warunkiem przetrwania w mieście, w którym katastrofa naturalna odsłoniła nadużycia władzy, oszustwa budowlane, korupcję i brak szacunku dla ludzkiego życia.
Wystawa ukazuje także ambiwalencję punka, który, jako moda, w oczach artystów uosabia kulturową kolonizację nadchodzącą z Zachodu, niemniej jednak jako postawa jest fundamentem sprzeciwu wobec podziału na centrum i peryferie. Tytuł “Punxdefectuozoz” odnosi się także do niedoskonałej jakości prezentowanych materiałów, jak np. nieostrość fotografii. Skupienie się na wadach pozwala na podkreślenie odrębności doświadczenia punka meksykańskiego od punka brytyjskiego, który został profesjonalnie i skrupulatnie zarejestrowany przez telewizję, przemysł muzyczny i prasę popularną. Zawartość wystawy ma szansę wybrzmieć znacząco we Wrocławiu, który również przeżył wstrząs polityczny i społeczny w momencie wprowadzenia stanu wojennego w grudniu 1981 i w odpowiedzi na niego miasto stało się kluczowym miejscem kultury undergroundowej i punk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wystawy/ Wydarzenia artystyczne P.54 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Artyści Męż.1 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej