Baraniewski Waldemar (1953- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog Mediateki
(14)
Forma i typ
Książki
(8)
Artykuły
(6)
Albumy i książki artystyczne
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Baraniewski Waldemar (1953- )
(-)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(402)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(296)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(289)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(282)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Jachowicz Stanisław
(159)
Schubert Franz (1797-1828)
(143)
Lech Justyna
(138)
Szymanowski Karol (1882-1937)
(136)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Schumann Robert (1810-1856)
(122)
Händel Georg Friedrich (1685-1759)
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Haydn Joseph (1732-1809)
(119)
Hoffman Jan (1906-1995)
(117)
Bacewicz Grażyna (1909-1969)
(113)
Marczyński Jacek
(111)
Paderewski Ignacy Jan (1860-1941)
(111)
Moniuszko Stanisław (1819-1872)
(109)
Liszt Ferenc (1811-1886)
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Lutosławski Witold (1913-1994)
(100)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Rieger Adam (1909-1998)
(96)
Brahms Johannes (1833-1897)
(92)
Czajkowski Piotr (1840-1893)
(91)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Umińska Eugenia (1910-1980)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Staszak Karolina
(87)
Asnyk Adam
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Sikorski Kazimierz (1895-1986)
(84)
Drzewiecki Zbigniew (1890-1971)
(82)
Mendelssohn-Bartholdy Felix (1809-1847)
(79)
Sekuła Elżbieta
(79)
Bronarski Ludwik (1890-1975)
(78)
Turczyński Józef (1884-1953)
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Powroźniak Józef (1902-1989)
(77)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Kornhauser Julian
(72)
Woytowicz Bolesław (1899-1980)
(71)
Syrokomla Władysław
(70)
Wieniawski Henryk (1835-1880)
(70)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Partyk Monika
(66)
Lange Antoni
(65)
Vivaldi Antonio (1678-1741)
(62)
Delikta Wojciech
(61)
Sienkiewicz Henryk
(60)
Jahnke Zdzisław (1895-1972)
(59)
Pasewicz Edward
(59)
Bernatowicz Piotr (1973- )
(58)
Keff Bożena
(58)
Marciniszyn Dariusz
(58)
Januszkiewicz Marta
(57)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(57)
Stefańska Paulina
(57)
Suprynowicz Adam
(57)
Rudziński Witold (1913-2004)
(56)
Szweykowski Zygmunt Marian (1929-)
(56)
Podsiadło Jacek
(55)
Ritter-Jasińska Antje
(55)
Bartók Béla (1881-1945)
(53)
Grabiński Stefan
(53)
Kański Józef (1928-)
(53)
Miłobędzka Krystyna
(53)
Król Michał
(52)
Wiechowicz Stanisław (1893-1963)
(52)
Klubiński Michał (1983-)
(51)
Śliwiński Zbigniew (1924-2003)
(51)
Debussy Claude Achille (1862-1918)
(50)
Wiedemann Adam
(50)
Mirandola Franciszek
(49)
Feliński Zenon (1898-1971)
(48)
Hanna Gąssowska
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(12)
angielski
(1)
Temat
Wystawy sztuki
(9)
Architektura europejska
(2)
Bednarski, Krzysztof M. (1953- )
(2)
Desa Unicum
(2)
Dobkowski, Jan (1942- )
(2)
Grafika polska
(2)
Historia sztuki
(2)
Malarstwo polskie
(2)
Style architektoniczne
(2)
Zachęta - Narodowa Galeria Sztuki
(2)
Akademia Sztuk Pięknych (Warszawa)
(1)
Art Main Station by mia
(1)
Awangarda (kierunek artystyczno-literacki)
(1)
Bałka, Mirosław (1958- )
(1)
Budownictwo handlowo-usługowe
(1)
Dom Meblowy "Emilia" (Warszawa)
(1)
Dom towarowy
(1)
Fundacja Galerii Foksal
(1)
Galeria Awangarda (Wrocław)
(1)
Historycy sztuki
(1)
Instalacja (sztuki plastyczne)
(1)
Jarecka, Dorota (1966- )
(1)
Modernizm
(1)
Muzealnictwo
(1)
Muzeum Narodowe (Warszawa)
(1)
Muzeum Sztuki (Łódź)
(1)
Muzeum Sztuki Nowoczesnej (Warszawa)
(1)
Muzeum Sztuki Współczesnej MOCAK (Kraków)
(1)
Nagrobki
(1)
Peiper, Tadeusz 1891-1969
(1)
Pisarze polscy
(1)
Piwowarska, Barbara (1976- )
(1)
Rosenstein, Erna (1913-2004)
(1)
Rzeźba polska
(1)
Sobczyk, Marek (1955- )
(1)
Surrealizm
(1)
Sztuka
(1)
Sztuka polska
(1)
Sztuka sepulkralna
(1)
Teatr Laboratorium (Wrocław)
(1)
Włodarczyk, Wojciech (1949- )
(1)
Temat: czas
1901-2000
(7)
2001-
(7)
1945-1989
(6)
1989-2000
(5)
1-100
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
1001-1100
(1)
101-200
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
201-300
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
301-400
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
401-500
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
501-600
(1)
600-501 p.n.e.
(1)
601-700
(1)
700-601 p.n.e.
(1)
701-800
(1)
800-701 p.n.e.
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Warszawa (woj. mazowieckie)
(7)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Polska
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Sztuka polska
(5)
Katalog wystawy
(3)
Album
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Architektura
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poezja
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Rzeźba polska
(1)
Vademecum
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(5)
Kultura i sztuka
(4)
Architektura i budownictwo
(2)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Mówi Muzeum)
Pawilon Emilia znają doskonale i wielbiciele PRL-owskich komedii, i miłośnicy sztuki współczesnej, i rosnąca rzesza entuzjastów architektury modernistycznej. Oddany do użytku w 1970 roku, przez lata był najbardziej znanym stołecznym domem meblowym. Od 2012 do 2016 roku służył jako tymczasowa siedziba Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.
We wszystkich tych rolach sprawdził się znakomicie. Choć wydawał się niewielki, jego wnętrze zaskakiwało przestronnością – i urodą surowych betonowych form. Emilia należała do najciekawszych przykładów powojennego modernizmu i była jednym z ostatnich zachowanych warszawskich pawilonów handlowych z tego okresu. Piszemy o jego historii i architektonicznej formie, przedstawiamy też burzliwe dzieje „muzeum w sklepie meblowym”. A historycy sztuki i konserwatorzy szukają odpowiedzi na pytanie, dlaczego najwybitniejsze przykłady polskiego modernizmu są dziś niszczone pod nową zabudowę i jak skutecznie chronić tę architekturę.
Tekstom towarzyszy szeroki wybór zdjęć archiwalnych oraz dokumentacja fotograficzna budynku przygotowana przez znakomitą fotografkę architektury, Maję Wirkus.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Architektura 112 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka obejmuje teksty dotyczące założeń przedwstępnych w badaniu polskiej sztuki najnowszej. Tytułowe założenia przedwstępne dotyczą rozmaitych uwarunkowań, które zostały tak mocno zinternalizowane przez historyków sztuki, że umykają ich uwadze, ale jednocześnie silnie wpływają na przyjęte pozycje badawcze. Innymi słowy, założenia przedwstępne mogą dotyczyć przekonań ideologicznych, szkół metodologicznych, perspektyw związanych z geografią artystyczną i cezurami przeniesionymi z porządku politycznego czy w końcu tzw. ogólnych przekonań, które wszelako zawsze wiążą się z konkretną aksjologią. Książka próbuje tropić te uwarunkowania, stawiając pytanie o ewentualną możliwość ich przepracowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sztuka 218 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Retoryka powrotu używana w kontekście Erny Rosenstein – artystki i poetki aktywnej w XX wieku – może budzić sprzeciw ze względu na nieuzasadnione założenie, że jej dorobek okazuje się z jakiegoś powodu zapomniany, przeoczony lub pomijany w syntezach i narracjach pretendujących do całościowego ujęcia najważniejszych zjawisk literackich i plastycznych w minionym stuleciu. A jednak okazuje się ona zasadna, biorąc pod uwagę zainteresowanie, jakie budzą artystka i jej prace. Rosenstein jest jedną z najciekawszych przedstawicielek surrealistycznego idiomu wypracowanego po wojnie i wiążącego się z doświadczeniem Zagłady. Można ją uznać za kontynuatorkę estetyki surrealistycznej, jednak w jej przypadku to, co podpatrzone i zinterioryzowane, zostało twórczo wykorzystane w procesie poszukiwania własnego języka artystycznego – takiego, który sprostałby nakazowi pamiętania o zamordowanych podczas wojny rodzicach.
Agnieszka Taborska, recenzując wystawę „Mogę powtarzać tylko nieświadomie” w warszawskiej Fundacji Galerii Foksal i Instytucie Awangardy, podkreślała powinowactwa sztuki Rosenstein i surrealistów: Z surrealistami łączą ją te same fetysze: oczy, usta, dłonie. Tyle że oczy – jak u Christiana Boltanskiego – są u niej oczami świadka, usta albo pozostają wpółotwarte w niemym krzyku albo zasznurowane (jak na plakacie do „Mrocznego przedmiotu pożądania” Luisa Buñuela).
Artykuł
W koszyku
Bednarski grawitację traktuje w sposób zarówno fizyczny jak i metaforyczny, jako determinantę procesów zachodzących w świecie, czy wzajemne przyciąganie się konkretnych dzieł. Obiekty, w nieprzypadkowych konstelacjach korespondują ze sobą, poszczególne komunikaty przyciągają się, dochodzi do cyrkulacji między rzeźbą, poezją (Tymoteusza Karpowicza, któremu Bednarski zadedykował wystawę), czy filmem (Melancholia Larsa von Trier’a, do której jedno z dzieł odnosi się w sposób bezpośredni).
Wystawę zatytułowaną Ubi sunt?/Gdzie oni są? dedukowano pamięci zmarłych twórców związanych z Teatrem Laboratorium Jerzego Grotowskiego, z którymi Bednarski przez wiele lat się przyjaźnił i współpracował. Pamięć przeszłości próbująca powstrzymać mijający czas, obecna w twórczości autora „Thanatosa polskiego”, została ukazana dzięki prezentacji cyklu prac z serii „Moby Dick” reprezentowanej przez szereg nowych dzieł, których nigdy nie pokazywano we Wrocławiu. Wystawie towarzyszyły projekcje filmów autorstwa Artysty, rejestracje jego performansów oraz „przypadkowe zdarzenia dźwiękowe” sprzyjające uchyleniu naturalnego dystansu pomiędzy rzeźbiarskim dziełem i widzem.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sztuka 521 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Marek Sobczyk, "Muzeum w cudzysłowie" / Waldemar Baraniewski. W: Szum : sztuka polska w rozszerzonym polu. - Czas. 11, Nr 12(2016), s. 177-179 2300-3391.
„Muzeum w cudzysłowie to […] indywidulana odpowiedź na zjawisko gromadzenia kolekcji, tworzenia nowych miejsc zbiorów, muzeów, zatrudniania kuratorów, nakręcania maszynerii rynku dla potrzeb tworzących się kolekcji, jak również obszaru prezentowania kolekcji, wydawania opracowań”
Artykuł
W koszyku
"Papież awangardy : Tadeusz Peiper w Hiszpanii, Polsce, Europie" / Waldemar Baraniewski. W: Szum : sztuka polska w rozszerzonym polu. - Czas. 11, Nr 10(2015), s. 168-169 2300-3391.
Wystawa prezentuje artystyczne relacje awangardowej sztuki i literatury początków XX wieku, za punkt odniesienia przyjmując twórczość Tadeusza Peipera, wybitnego poety, krytyka i teoretyka sztuki. Przygotowana wspólnie z hiszpańskim środowiskiem kulturalnym, w którym niegdyś aktywnie działał Peiper, podkreśli artystyczne i kulturalne związki obu krajów.
Tadeusz Peiper znany jest w Polsce jako najbardziej prominentna postać środkowoeuropejskiej awangardy i założyciel „Zwrotnicy” (1922). Niewiele osób wie o jego związkach ze środowiskiem awangardy hiszpańskiej i hiszpańskojęzycznej. Lata 1915-1920 spędził Peiper w Madrycie, w otoczeniu silnie związanym z hiszpańskim ultraizmem.
Autorzy wystawy poprowadzą widza przez Paryż 1914 roku, kosmopolityczne, artystyczno-literackie środowisko Madrytu lat 1915-21, poprzez formistyczny i futurystyczny Kraków ku awangardowym utopiom artystycznym i cywilizacyjnym lat 1920-tych aż po ich kres i narastanie katastrofizmów poprzedzający wybuch II wojny światowej. Pokażemy towarzyszący tym procesom żywiołowy rozwój komunikacji i kultury masowej.
Artykuł
W koszyku
Prawda etapu / Waldemar Baraniewski. W: Szum : sztuka polska w rozszerzonym polu. - Czas. 11, Nr 12(2016), s. 90-92 2300-3391.
Wystawa Mirosław Bałka: Nerw. Konstrukcja to pierwszy w Polsce tak obszerny pokaz dzieł artysty. Gromadzi prace powstałe na przestrzeni ponad trzech dekad, od szkolnych rysunków po współczesne realizacje stworzone specjalnie na ekspozycję. Są wśród nich figury z lat 80., prace wykonane ze znalezionych przedmiotów oraz zdyscyplinowane formalnie rzeźby charakterystyczne dla późniejszej twórczości artysty. Uzupełnia je obszerny wybór prac na papierze – rysunków, szkiców do rzeźb, prywatnych notatek. Wiele z nich prezentowanych jest publiczności po raz pierwszy.
Tytułowy nerw wskazuje na sferę emocji, doznań i zmysłów. Definiuje również wystawę jako próbę przekazania istotnych informacji o praktyce artysty. Pokaz skonstruowany został wokół wątków przewijających się w twórczości Bałki od jej początków i trwających w niej aż do dziś. Stanowi indeks podstawowych form, materiałów i odniesień. Uchwytuje więc moment przejścia od rzeźby figuralnej do zredukowanych, abstrakcyjnych form, ujawnia symbolikę ich wymiarów i proporcji, a także używanych przez artystę materiałów, takich jak drewno, beton, gips oraz istotne dla metaforycznego znaczenia prac: sól, mydło i popiół. Wybór prac sygnalizuje istotne motywy czerpane z dwudziestowiecznej literatury, klasycznej mitologii, religii czy historii. Linearną, chronologiczną narrację zastępuje koncentracja na wybranych tematach. Są wśród nich ciało, śmierć, pożądanie, miejsce, pamięć. Takie ujęcie, wiążąc ze sobą różne momenty twórczości, daje wyraz jej złożoności, a jednocześnie dyscyplinie. Ujawnia konsekwencję i rygor tkwiące u podstaw sztuki Bałki niezależnie od form, jakie przybiera, czy różnorodności mediów używanych przez artystę.
Artykuł
W koszyku
"Zaraz po wojnie" / Waldemar Baraniewski. W: Szum : sztuka polska w rozszerzonym polu. - Czas. 11, Nr 11(2015/2016), s. 156-158 2300-3391.
Wystawa jest próbą odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób złożoność nastrojów społecznych i napięcia polityczne w powojennej Polsce znalazły swoje odzwierciedlenie w sztukach plastycznych, fotografii, filmie, a także architekturze i wzornictwie. Czy kluczowy dla najnowszej historii Polski okres 1944–1948 jest równie ważny w obszarze sztuki? Jak w pierwszych latach nowej, dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości społeczno-politycznej i atmosferze, z jednej strony, „euforii odbudowy” i nadziei, z drugiej – opisanej przez Marcina Zarembę „wielkiej trwogi” odnajdywali się artyści? Jaką funkcję miała pełnić w niej sztuka? Jak negocjowała swoje miejsce i język? W jakiej sytuacji debiutowali młodzi? Czy wojna i rok 1945 stanowią rzeczywiście cezurę, od której wszystko zaczynało się od nowa, czy też owe rewolucyjne czasy stawały się szansą na realizację wcześniejszych postulatów i koncepcji (osiedli robotniczych czy „taniego i pięknego mebla dla wszystkich”) ?
Książka
W koszyku
Książka jest fundamentalnym dziełem spełniającym oczekiwania wszystkich, którzy interesują się sztuką i architekturą. Przetłumaczona na wiele języków, stale wznawiana i aktualizowana jest cenną pomocą dla studentów zarówno historii sztuki, jak i architektury. Bogaty materiał usystematyzowany został w przemyślany sposób. Osobne rozdziały poświęcone są wiedzy o stylach w zakresie budownictwa: sakralnego, budowy zamków, pałaców i budownictwa komunalnego. Książka zawiera poza tym: leksykon ilustrowany, 5-języczny słownik pojęć, liczne mapy, indeks miejscowości i nazwisk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Architektura 144 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest fundamentalnym dziełem spełniającym oczekiwania wszystkich, którzy interesują się sztuką i architekturą. Osobne rozdziały poświęcone są wiedzy o stylach w zakresie budownictwa: sakralnego, budowy zamków, pałaców i budownictwa komunalnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Architektura 176 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tak szerokiej i przekrojowej wystawy prac Jana Dobkowskiego jeszcze nie było. DESA Unicum zaprezentuje niemal trzydzieści obrazów z najważniejszych cykli malarskich artysty, co jest doskonałą okazją do przyjrzenia się jego inspiracjom i kierunkom, w których do dziś podąża w swoich malarskich poszukiwaniach. Na ekspozycji pojawią się zarówno prace wczesne, m.in. pochodzące z początku lat 60. płótno „Modelka podwojona”, jak i dzieła z najnowszego cyklu „Algorytm koloru i przestrzeni”. Nie zabraknie charakterystycznych dla Dobkowskiego czerwono-zielonych płócien namalowanych na ujednoliconym formacie 200 na 150 cm. Prezentowane na nich sylwetki kobiecych i męskich ciał – splecione ze sobą, organicznie połączone i przenikające się w fantazyjnych układach – stały się znakiem rozpoznawczym twórczości artysty. Intensywna zieleń prac symbolizuje bujną naturę, żywiołową witalność i obfitość życia, z którego czerpał Dobkowski. Co ciekawe, inspiracje biologią ujawniały się w jego pracach już wcześniej, czego przykładem jest prezentowany na wystawie obraz „Taśma” z 1968 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Artyści Dob.4 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Album został wydany w związku z odbywającą się w dniach 2-24 sierpnia 2022 wystawą monograficzną z okazji 80-lecia urodzin Jana Dobkowskiego. Wystawę można oglądać w siedzibie DESA Unicum przy ul. Pięknej 1a w Warszawie. Ekspozycja obejmuje zarówno prace wczesne, pochodzące z lat 60. - jak obraz "Modelka podwójna", jak i dzieła z najnowszego cyklu "Algorytm koloru i przestrzeni". Zobaczyć można również płótna z równie ważnych cykli malarskich artysty: "Poza nieskończoność", "Pamukale", "Himalaje", "Australijski sen" czy "Ocean". Jan Dobkowski, to jedna z najbardziej oryginalnych osobowości w polskiej sztuce współczesnej. Jego odważne zestawienia barwne, powielanie form i wątki erotyczne zapoczątkowały polską odmianę pop-artu. Na wystawie nie zabraknie charakterystycznych dla Dobkowskiego czerwono-zielonych płócien, prezentujących splecione sylwetki kobiecych i męskich ciał – stanowiące symbol rozpoznawczy twórczości artysty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Artyści Dob.3 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja "Symbole życia po śmierci. Sztuka komemoratywna" Krzysztofa M. Bednarskiego podzielona jest na trzy części. Pierwsza zawiera eseje Marii Anny Potockiej i Waldemara Baraniewskiego dotyczące sposobów upamiętniania osób zmarłych. Druga część to dokumentacja fotograficzna realizacji komemoratywnych opatrzonych autorskim komentarzem artysty. Ostatnia dotyczy współpracy Krzysztofa M. Bednarskiego ze Zbigniewem Benedyktowiczem w kwartalniku „Konteksty”, w którym rzeźbiarz ma stałą rubrykę zatytułowaną "Z archiwum artysty".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. Artyści Bed.13 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej