Banasiak Jakub (1980- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog Mediateki
(18)
Forma i typ
Artykuły
(13)
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Banasiak Jakub (1980- )
(-)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(402)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(296)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(289)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(282)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Jachowicz Stanisław
(159)
Schubert Franz (1797-1828)
(143)
Lech Justyna
(138)
Szymanowski Karol (1882-1937)
(136)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Schumann Robert (1810-1856)
(122)
Händel Georg Friedrich (1685-1759)
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Haydn Joseph (1732-1809)
(119)
Hoffman Jan (1906-1995)
(117)
Bacewicz Grażyna (1909-1969)
(113)
Marczyński Jacek
(111)
Paderewski Ignacy Jan (1860-1941)
(111)
Moniuszko Stanisław (1819-1872)
(109)
Liszt Ferenc (1811-1886)
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Lutosławski Witold (1913-1994)
(100)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Rieger Adam (1909-1998)
(96)
Brahms Johannes (1833-1897)
(92)
Czajkowski Piotr (1840-1893)
(91)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Umińska Eugenia (1910-1980)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Staszak Karolina
(87)
Asnyk Adam
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Sikorski Kazimierz (1895-1986)
(84)
Drzewiecki Zbigniew (1890-1971)
(82)
Mendelssohn-Bartholdy Felix (1809-1847)
(79)
Sekuła Elżbieta
(79)
Bronarski Ludwik (1890-1975)
(78)
Turczyński Józef (1884-1953)
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Powroźniak Józef (1902-1989)
(77)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Kornhauser Julian
(72)
Woytowicz Bolesław (1899-1980)
(71)
Syrokomla Władysław
(70)
Wieniawski Henryk (1835-1880)
(70)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Partyk Monika
(66)
Lange Antoni
(65)
Vivaldi Antonio (1678-1741)
(62)
Delikta Wojciech
(61)
Sienkiewicz Henryk
(60)
Jahnke Zdzisław (1895-1972)
(59)
Pasewicz Edward
(59)
Bernatowicz Piotr (1973- )
(58)
Keff Bożena
(58)
Marciniszyn Dariusz
(58)
Januszkiewicz Marta
(57)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(57)
Stefańska Paulina
(57)
Suprynowicz Adam
(57)
Rudziński Witold (1913-2004)
(56)
Szweykowski Zygmunt Marian (1929-)
(56)
Podsiadło Jacek
(55)
Ritter-Jasińska Antje
(55)
Bartók Béla (1881-1945)
(53)
Grabiński Stefan
(53)
Kański Józef (1928-)
(53)
Miłobędzka Krystyna
(53)
Król Michał
(52)
Wiechowicz Stanisław (1893-1963)
(52)
Klubiński Michał (1983-)
(51)
Śliwiński Zbigniew (1924-2003)
(51)
Debussy Claude Achille (1862-1918)
(50)
Wiedemann Adam
(50)
Mirandola Franciszek
(49)
Feliński Zenon (1898-1971)
(48)
Hanna Gąssowska
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(17)
Temat
Wystawy sztuki
(8)
Muzeum Sztuki Nowoczesnej (Warszawa)
(3)
Artyści plastycy polscy
(2)
Kijewski, Marek (1955-2007)
(2)
Malinowska, Małgorzata (1959-2016)
(2)
Polityka
(2)
Sztuka
(2)
Artyści polscy
(1)
Biuro Wystaw Artystycznych (Tarnów)
(1)
Biuro Wystaw Artystycznych (Wrocław)
(1)
Budownictwo
(1)
Bujnowski, Rafał (1974- )
(1)
Czech, Martyna (1990- )
(1)
Duda-Gracz, Jerzy (1941-2004)
(1)
Dwurnik, Edward (1943-2018)
(1)
Długosz, Mikołaj (1975- )
(1)
Festiwal "Warszawa w budowie"
(1)
Galeria Bielska BWA
(1)
Galeria Propaganda (Warszawa)
(1)
Galeria Studio (Warszawa)
(1)
Galeria Sztuki Współczesnej (Opole)
(1)
Galerie sztuki
(1)
Gruppa (grupa artystyczna)
(1)
Historia sztuki
(1)
Instalacja (sztuki plastyczne)
(1)
Jakubowicz, Rafał (1974- )
(1)
Krytyka artystyczna
(1)
Kwiek, Przemysław (1945- )
(1)
Luxus (grupa artystyczna)
(1)
Maciejowski, Marcin (1974- )
(1)
Malarstwo (sztuka)
(1)
Malarstwo polskie
(1)
Malarze polscy
(1)
Martin, Honorata (1984- )
(1)
Małkowska, Monika (1950- )
(1)
Metody nauczania
(1)
Mitoraj, Igor (1944-2014)
(1)
Muzealnictwo
(1)
PRL
(1)
Pawela, Laura (1977- )
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Polityka kulturalna
(1)
Rogalski, Zbigniew (1974- )
(1)
Rolke, Tadeusz (1929- )
(1)
Różański, Gregor (1988- )
(1)
Starska, Magdalena (1980- )
(1)
Stańczak, Roman (1969- )
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Sztuka polska
(1)
Tarasewicz, Leon (1957- )
(1)
Tematy i motywy
(1)
Tobis, Andrzej (1970- )
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Uklański, Piotr (1968- )
(1)
Urbanistyka
(1)
Warpechowski, Zbigniew (1938- )
(1)
Wydział Malarstwa (Akademia Sztuk Pięknych ; Warszawa)
(1)
Wystawiennictwo
(1)
Wystawy historyczne
(1)
Zachęta - Narodowa Galeria Sztuki
(1)
Świeszewski, Maciej (1950- )
(1)
Życie artystyczne
(1)
Temat: dzieło
Bóg Małpa
(1)
Temat: czas
1989-2000
(6)
2001-
(6)
1945-1989
(5)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Warszawa (woj. mazowieckie)
(7)
Polska
(3)
Bielsko-Biała (woj. śląskie)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Tarnów (woj. małopolskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Sztuka polska
(9)
Wywiad dziennikarski
(3)
Malarstwo polskie
(2)
Katalog wystawy
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
18 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
Akcja regeneracja : trzy ostatnie wystawy w Emilii / Jakub Banasiak. W: Szum : sztuka polska w rozszerzonym polu. - Czas. 11, Nr 13(2016), s. 80-89 2300-3391.
Wystawa „Chleb i róże. Artyści wobec podziałów klasowych” zadaje pytanie o to, jak artyści definiują swój status i pozycję wobec ekonomicznych nierówności, których wzrost obserwujemy obecnie. Pyta, jak pogodzić marzenia o sprawiedliwości społecznej z potrzebą wolności i autonomii artystycznej, wskazując napięcie między dość ambiwalentną przynależnością artystów do elit inteligenckich lub finansowych a odpowiedzialnością twórców za resztę społeczeństwa.
Wystawa „Po co wojny są na świecie” to prezentacja twórczości czternastu artystów-outsiderów zmagających się w swojej sztuce z palącymi pytaniami współczesności. Kim są outsiderzy? To osoby działające poza obiegiem sztuki współczesnej – nieposiadające wykształcenia artystycznego, niezwiązane zawodowo z instytucjami, rynkiem i konwencjami „świata sztuki”. Postawa tych artystów wyróżnia ich także w szerszym krajobrazie tak zwanej sztuki nieprofesjonalnej w Polsce, w którym tworzenie jako wyraz niezgody i sprzeciwu stanowi raczej wyjątek niż regułę. To wreszcie outsiderzy w klasycznym sensie tego słowa – indywidualiści, postrzegani często jako „inni” (czasem z powodu niekonwencjonalnego sposobu życia, czasem niepełnosprawności i choroby), niekiedy wręcz żyjący na społecznym marginesie (bezdomni czy izolowani w zakładzie karnym). Prezentowanych twórców łączy więc przede wszystkim odrębność i niezależność artystycznych koncepcji. To silne artystyczne osobowości, dla których sztuka stanowi egzystencjalną konieczność.
Wystawa „Robiąc użytek. Życie w epoce postartystycznej” jest prezentacją różnorodnych dróg, prowadzących z pola sztuki do codziennego życia i w przeciwnym kierunku, od życia do sztuki. Jednym z głównych pytań stawianych na tej wystawie jest kwestia statusu i kompetencji osób parających się tak rozumianą post-sztuką – w świecie, w którym na nowo należy zdefiniować powinności jednostki wobec wspólnoty oraz nowych globalnych wyzwań: migracji, kryzysu ekonomicznego, konfliktów zbrojnych i zagrożeń ekologicznych.
Artykuł
W koszyku
Honorata Martin, "Bóg Małpa" / Jakub Banasiak. W: Szum : sztuka polska w rozszerzonym polu. - Czas. 11, Nr 10(2015), s. 178-180 2300-3391.
Tytuł wystawy Bóg Małpa nawiązuje do fuzji dwóch opozycyjnych narracji, jakich Honorata Martin doświadczyła będąc dzieckiem. Lekcje religii opowiadały o pochodzeniu człowieka zupełnie inaczej niż lekcje biologii. Schizofreniczny program szkoły podstawowej w dziecięcym przekonaniu nie mógł się wykluczać, obie wersje w umyśle młodej artystki zlały się w jedną: Skoro człowiek pochodzi od małpy, a jednocześnie stworzył go bóg na własne podobieństwo, to bóg musi być także małpą. Dla nauczycieli dziecięca historyjka miała wymiar obrazoburczy, gdyż zwierzęcy status człowieka uwłacza chrześcijańskiej, antropocentrycznej wizji pochodzenia człowieka. Na wystawie zobaczymy coś wręcz przeciwnego. Natura człowieka jest naturą zwierzęcia, a jego śmierć podobną stratą, jak śmierć osobnika innego gatunku. Martin opowie o tym korzystając z różnych środków wyrazu, w tym malarstwa, rzeźby, wideo i dokumentacji performansu.
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Język, którym myślimy / Jakub Banasiak. W: Szum : sztuka polska w rozszerzonym polu. - Czas. 11, Nr 10(2015), s. 46-54 2300-3391.
Artykuł
W koszyku
Kijewski/Kocur, "Złoty strzał" / Jakub Banasiak. W: Szum : sztuka polska w rozszerzonym polu. - Czas. 11, Nr 11(2015/2016), s. 173-174 2300-3391.
Marek Kijewski wspólnie z Małgorzatą Malinowską tworzyli duet artystyczny Kijewski / Kocur od roku 1996 do śmierci artysty w roku 2007. Dziś ich twórczość należy uznać za ikoniczną, definiującą refleksję na temat wczesnego kapitalizmu w polskiej kulturze wizualnej. W swojej pracy z lat 90. jako pierwsi odnosili się do nowej konsumpcyjnej kultury wizualnej, która pojawiła się w Polsce w wyniku transformacji ustrojowej. Postulowali radykalne estetyczne zerwanie z tym, co dotychczas dominowało w sztuce polskiej (wg Kijewskiego była to tzw. "estetyka surowej deski") i otworzenie się na specyficzną mistykę współczesnej im rzeczywistości transformacyjnej. Bardziej niż do tradycji rodzimej awangardy odnosili się do tradycji pop-artu, który ich zdaniem lepiej nadawał się do artystycznego opisu i analizy młodego polskiego społeczeństwa kapitalistycznego. W przeciwieństwie do artystów tzw. sztuki krytycznej wybrali bardziej wspólnotowy i przystępny język sztuki, odnoszący się do popularnych gustów, świadomie flirtujący z kiczem. Realizacja "Złoty strzał", odwołująca się do nowej "ekstatycznej" rzeczywistości młodego kapitalistycznego państwa, wykonana została z charakterystycznych dla duetu prowizorycznych materiałów, wziętych z konsumpcyjnej rzeczywistości (klocki lego, rura kanalizacyjna etc.), zderzonych ze szlachetnym złotem płatkowym kojarzącym się ze sztuką sakralną.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Artyści Sta.24 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Martyna Czech / [redakcja Jakub Banasiak ; przekład Jarosław Fejdych]. - Bielsko-Biała : Galeria Bielska BWA, 2017. - 137, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bogato ilustrowany polsko-angielski katalog malarstwa Martyny Czech. Książka jest Nagrodą Dyrektora Galerii Bielskiej BWA dla Martyny Czech – laureatki Grand Prix Nagrody Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego 42. Edycji Biennale Malarstwa Bielska Jesień 2015. Katalog towarzyszył indywidualnym wystawom artystki: „Jad 1”(Galeria Bielska BWA 7.09–8.10.2017) i „Jad 2” (BWA Tarnów 2.02–4.03.2018).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Artyści Cze.11 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Nowy Duch / Jakub Banasiak. W: Szum : sztuka polska w rozszerzonym polu. - Czas. 11, Nr 12(2016), s. 160-162 2300-3391.
Wystawa jest próbą dookreślenia zjawisk w najnowszej sztuce polskiej, których cechą charakterystyczną jest zwrot w kierunku świeckiej duchowości oraz potrzeby konstruowania, komunikowania i badania indywidualnych światów wartości w kontakcie z Innymi, w sprywatyzowanej i niezależnej względem instytucjonalnych religii oraz ideologicznych sporów przestrzeni. Wybrani artyści koncertując się na pracy z codziennością, szukając kontaktu z człowiekiem oraz naturą ustalają swoje relacje ze światem i społeczeństwem. Poszukiwania te zdają się być odpowiedzią na dominujący paradygmat rozwoju jednostki jako zatomizowanej, dążącej do maksymalizacji wymiernych korzyści w oparciu o neoliberalny model funkcjonowania.
Duchowość wyraża się między innymi poprzez dekonstrukcje obiegowych założeń dotyczących sensu aktywności twórczej, w pytaniach, nie zawsze wyrażanych wprost, o rolę artysty i wartość systemu sztuki. Polityczny charakter nowej duchowości wyraża się m.in. zainteresowaniem peryferiami, feminizmem, ekologią czy fascynacją myślą posthumanistyczną. Duchowość rozumiana jest również jako badanie własnych ograniczeń fizycznych i psychicznych, charakterystyczne jest otwarcie na działania zbiorowe, kreowanie sytuacji współbycia, communitas.
Książka
W koszyku
Książka Jakuba Banasiaka to pierwsze monograficzne opracowanie dotyczące metody pedagogicznej Leona Tarasewicza. Artysta ten nauczał na Wydziale Malarstwa warszawskiej ASP w latach 1996–2009, prowadząc najpierw Pracownię Gościnną, później pracownię dyplomującą. W 2009 roku odszedł na nowo powstały Wydział Sztuki Mediów, gdzie do dziś prowadzi Pracownię Przestrzeni Malarskiej.
Tarasewicz zrewolucjonizował nauczanie malarstwa, redefiniując wszystkie ćwiczenia uchodzące za fundament dydaktyki tego przedmiotu: studium postaci, martwą naturę i plener. Wychodząc z założenia, że ucząc sztuki w tradycyjnej formule, naucza się jedynie minionych konwencji artystycznych, wypracował metodę „oduczania sztuki”, czyli odzwyczajania studentów od przyjętych powszechnie formuł obrazowania. W konsekwencji umieścił dydaktykę w kontekście życia artystycznego rozgrywającego się poza Akademią, negując tym samym podstawową zasadę dydaktyki na Wydziale Malarstwa – autonomię (zarówno medium, jak i instytucji).
Książka zawiera drobiazgową rekonstrukcję poszczególnych elementów metody pedagogicznej Tarasewicz, a także jej genezę i skutki zarówno dla Wydziału Malarstwa, jak i jego własnej praktyki dydaktycznej. Oduczyć sztuki nie ucieka jednak do próby krytycznej analizy opisywanego fenomenu – pracując nad książką, autor rozmawiał zarówno ze zwolennikami, jak i krytykami realizowanej przez Tarasewicza metody.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Artyści Tar.8 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nowe Historie Sztuki ; 1)
Tematem książki Jakuba Banasiaka są przeobrażenia państwowego systemu sztuki w schyłkowym PRL i w początkach transformacji ustrojowej. Wychodząc poza utarte narracje na temat kultury artystycznej lat 80. XX wieku, koncentrujące się na oporze twórców wobec komunistycznego reżimu, autor rysuje szerszy i bardziej zniuansowany obraz tego okresu. Przedstawia nie tylko polityczny, ale także społeczny, instytucjonalny i ekonomiczny kontekst ówczesnego życia artystycznego i dotykających go przemian systemowych. Na podstawie szerokiej kwerendy archiwalnej pokazuje relacje pomiędzy polityką kulturalną państwa, instytucjami sztuki, krytyką artystyczną, rynkiem sztuki, sceną młodzieżową i podziemiem artystycznym. Przyglądając się funkcjonowaniu państwowego systemu sztuki w „proteuszowych czasach” – w okresie stopniowego wychodzenia kraju z komunizmu – redefiniuje dotychczas stosowane cezury czasowe. Zwraca przy tym szczególną uwagę na znaczenie liberalizacji systemu po 1986 roku oraz procesualny charakter transformacji ustrojowej przełomu lat 80. i 90.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nauki humanistyczne 664 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Rafał Bujnowski, "Maj 2066" / Jakub Banasiak. W: Szum : sztuka polska w rozszerzonym polu. - Czas. 11, Nr 14(2016), s. 163-165 2300-3391.
Wystawa Rafała Bujnowskiego to projekt odmienny od dotychczasowych realizacji artysty. Złożyły się na nią wyłącznie najnowsze, bardzo zróżnicowane prace, m.in. dokumentacja filmowa, której bohaterem jest spotkany przypadkowo w klubie fitness mężczyzna, serie obrazów namalowanych w ostatnich miesiącach oraz grafiki, jak również dwa obiekty, samochody vintage, zapożyczone z materialnego świata rzeczy. Ekspozycja w Zachęcie może być zaskoczeniem, bo Bujnowski jest przede wszystkim znanym malarzem. Od początku w jego sztuce proces/czynność malowania podlegała konceptualizacji, a sam obraz traktowany był najczęściej jako materialny przedmiot.
Artykuł
W koszyku
Współczesny spór o przebudowę / Jakub Banasiak. W: Szum : sztuka polska w rozszerzonym polu. - Czas. 11, Nr 11(2015/2016), s. 62-65 2300-3391.
Dziś, gdy planowanie przestrzenne nie ma wysokiej pozycji w debacie publicznej, założycielski wkład odbudowy w obecny kształt stolicy bywa ignorowany. Po 1989 roku wzmógł się proces mitologizowania Warszawy międzywojennej. Coraz częściej można napotkać opinie stawiające ją wyżej od współczesnego miasta. Pomija się fakt, że tamta Warszawa była pozbawiona odpowiedniej infrastruktury, tragicznie przeludniona i uboga w zieleń.
Wystawa główna 7. edycji festiwalu Warszawa w Budowie prezentuje powojenną odbudowę jako sposób wychodzenia z kryzysu. Decyzja o odbudowie miasta nie była, jak się często dziś uważa, fanaberią komunistycznych władz czy wyłącznie wyrazem emocji, była planowaniem zakorzenionym w dyskusjach urbanistów jeszcze sprzed zniszczenia miasta w 1944 roku. Trzeba dostrzec, że choć planistom Biura Odbudowy Stolicy nie udało się uratować wszystkich budynków, a niektóre ze względów planistycznych, bądź politycznych rozbierano, to zaproponowany wtedy pomysł na miasto sprawił, że dziś spełnia ono swoje stołeczne funkcje, odzyskało mieszkańców, otrzymało nowe architektoniczne oblicze, że jest pełne zieleni.
Artykuł
W koszyku
"Z archiwum Galerii Studio" / Jakub Banasiak. W: Szum : sztuka polska w rozszerzonym polu. - Czas. 11, Nr 14(2016), s. 197-199 2300-3391.
Z archiwum Galerii Studio to wystawa, która mówi o historii Galerii Studio. Znajdą się na niej projekty przebudowy Teatru Studio wykonane przez wybitnego architekta Oskara Hansena na zamówienie Józefa Szajny, twórcy Galerii Studio. Hansen zaproponował zmianę relacji między widownią a sceną, czyniąc je, wedle jego określenia: elastycznymi. Przebudowa nigdy nie doszła do skutku. Dla Hansena projekt ten był próbą „konkretyzacji problematyki teatralnej” w oparciu o koncepcję Formy Otwartej.
Książka
W koszyku
Książka obejmuje teksty dotyczące założeń przedwstępnych w badaniu polskiej sztuki najnowszej. Tytułowe założenia przedwstępne dotyczą rozmaitych uwarunkowań, które zostały tak mocno zinternalizowane przez historyków sztuki, że umykają ich uwadze, ale jednocześnie silnie wpływają na przyjęte pozycje badawcze. Innymi słowy, założenia przedwstępne mogą dotyczyć przekonań ideologicznych, szkół metodologicznych, perspektyw związanych z geografią artystyczną i cezurami przeniesionymi z porządku politycznego czy w końcu tzw. ogólnych przekonań, które wszelako zawsze wiążą się z konkretną aksjologią. Książka próbuje tropić te uwarunkowania, stawiając pytanie o ewentualną możliwość ich przepracowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Sztuka 218 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Życie jest radykalne / z Honoratą Martin rozmawia Jakub Banasiak. W: Szum : sztuka polska w rozszerzonym polu. - Czas. 11, Nr 10(2015), s. 56-75 2300-3391.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej