Galeria Miejska "Arsenał" (Poznań)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog Mediateki
(42)
Forma i typ
Artykuły
(21)
Książki
(21)
Publikacje promocyjne
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Autor
Makowiecki Wojciech (1944-)
(3)
Turski Marcin
(3)
Żarczyńska Justyna
(3)
Bernaczyk Anna
(2)
Kasprzycki Jacek (1950- )
(2)
Król-Zdanowicz Małgorzata
(2)
Wardeńska Małgorzata
(2)
Wasilewski Marek (1968- )
(2)
Andrzejewska Małgorzata (1961-)
(1)
Banaszkiewicz Grażyna (1953- )
(1)
Baranowski Krzysztof J. (1954-)
(1)
Bartelik Marek
(1)
Bernatowicz Piotr (1973- )
(1)
Borzeskowska Anna
(1)
Brach-Czaina Jolanta
(1)
Błażewicz Bogna
(1)
Błażewicz Bogna (1967- )
(1)
Ceynowa Andrzej (1951-)
(1)
Cushman Rose Eliza
(1)
Czaban Anna (1982- )
(1)
Czajkowska Sabina
(1)
Czarnota Katarzyna (1986- )
(1)
Czubak Bożena
(1)
Domanowska Eulalia (1960- )
(1)
Domanowska Eulalia (1960-)
(1)
Drozdowski Rafał (1961-)
(1)
Gniotek Agnieszka (1975- )
(1)
Gustowska Izabella (1948-)
(1)
Guzowska Marzena Beata
(1)
Haake Michał
(1)
Hudzik Alek (1989- )
(1)
Jaworski Halina (1952-)
(1)
Kasprzycki Jacek
(1)
Kowalska Bożena (1930-)
(1)
Kołodziejski Jacek
(1)
Kuberski Wojciech
(1)
Kubicki Roman (1957-)
(1)
Kępińska Alicja (1932-)
(1)
Lasota Michał
(1)
Lasota Michał sztuka
(1)
Leśniakowska Marta
(1)
Ludwisiak Małgorzata
(1)
Marciniak Janusz (1954- )
(1)
Matuszak Marcin
(1)
Mazurek Maciej (1963- )
(1)
Mencfel Michał
(1)
Michałowska Marianna (1970-)
(1)
Nowakowski Jerzy Stefan (1927-)
(1)
Olek Jerzy (1943-)
(1)
Orłowski Zdzisław
(1)
Ostrowska Iwona (1985- )
(1)
Pawłowski Mirosław (1957- )
(1)
Pawłowski Mirosław (1957-)
(1)
Pietrzak Beata
(1)
Piątek Grzegorz (1980- )
(1)
Polus Paweł (1979-)
(1)
Przybylski Ryszard Kazimierz. (1949- .)
(1)
Przyjemski Leszek (1942-)
(1)
Skierski Marcel
(1)
Skowrońska Elżbieta
(1)
Smolińska-Byczuk Marta
(1)
Smolińska-Byczuk Marta (1975- )
(1)
Sommerfeld Beate (1962-)
(1)
Starikiewicz Zofia
(1)
Starzyński Roman
(1)
Staszak Karolina
(1)
Urbański Jarosław (1964- )
(1)
Wendland Tomasz
(1)
Wilczyński Karol
(1)
Wilczyński Marek
(1)
Wolański Tadeusz Z
(1)
Wrocławska Katarzyna
(1)
Łubowski Paweł (1955-)
(1)
Śpik-Dziamska Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(42)
Język
polski
(24)
Temat
Fortepian
(1594)
Sztuka
(1454)
Muzyka polska
(1360)
Wystawy sztuki
(1311)
Płyty gramofonowe
(717)
Galeria Miejska "Arsenał" (Poznań)
(-)
Skrzypce
(713)
Nuty
(609)
Muzyka
(548)
Konkursy i festiwale muzyczne
(514)
Muzyka niemiecka
(408)
Chóry
(394)
Sztuka polska
(377)
Gitara
(260)
Kompozytorzy polscy
(258)
Historia
(253)
Tematy i motywy
(245)
Wiolonczela
(239)
Katalog wystawy
(236)
Muzyka austriacka
(226)
Inscenizacja
(216)
Instalacja (sztuki plastyczne)
(196)
Estetyka
(190)
Performance
(183)
Opera (przedstawienie)
(182)
Altówka
(177)
Wzornictwo przemysłowe
(176)
Malarstwo polskie
(169)
Muzyka włoska
(163)
Kobieta
(159)
Flet
(156)
Filozofia
(155)
Orkiestry
(154)
Klarnet
(144)
Muzyka rosyjska
(143)
Wideo-art
(142)
Muzyka francuska
(139)
Artyści
(135)
Organy (instrument)
(133)
Akordeon
(127)
Kultura
(125)
Fotografia
(119)
Konkursy i festiwale artystyczne
(119)
Orkiestry symfoniczne
(118)
Historia sztuki
(106)
Grafika polska
(105)
Feminizm
(104)
Kultura i sztuka
(103)
Imprezy muzyczne
(102)
Pianiści polscy
(102)
Koncerty i recitale
(97)
Miasta
(96)
Design
(94)
Muzyka na fortepian
(93)
Psychologia
(92)
Rzeźba polska
(92)
Edukacja muzyczna
(91)
Moda
(87)
Socjologia
(87)
Dyrygentura
(86)
Teatr polski
(85)
Teoria sztuki
(85)
Ciało ludzkie
(84)
Artyści polscy
(83)
Chopin, Fryderyk 1810-1849
(83)
Grafika użytkowa
(83)
Muzeum Sztuki (Łódź)
(82)
Grafika
(81)
Krytyka muzyczna
(81)
Malarze polscy
(81)
Technologia
(81)
Śpiew
(81)
Fotografia artystyczna
(79)
Recenzja teatralna
(79)
Urbanistyka
(79)
Rzeźba
(78)
Teoria muzyki
(77)
Reżyserzy polscy
(76)
Budownictwo użyteczności publicznej
(75)
Instrumenty perkusyjne
(75)
Muzycy
(75)
Wykonanie i interpretacja (muzyka)
(75)
Taniec
(73)
Komiksy
(72)
Typografia
(72)
Etnografia
(70)
Zachęta - Narodowa Galeria Sztuki
(70)
Muzyka węgierska
(69)
Projektowanie
(67)
Muzyka czeska
(66)
Chopin, Fryderyk (1810-1849)
(65)
Rysunek
(64)
Krytyka artystyczna
(63)
Muzyka wokalna
(63)
Trąbka
(63)
Barok
(60)
Klawesyn
(60)
Cywilizacja
(59)
Obój
(59)
Muzyka poważna
(58)
Renesans
(57)
Temat: czas
2001-
(10)
2001-0
(7)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1989-
(3)
1901-
(2)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Poznań (woj. wielkopolskie)
(26)
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Bytom (woj. śląskie)
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Gorzów Wielkopolski (woj. lubuskie)
(1)
Orońsko (woj. mazowieckie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie) wystawy 21 w.
(1)
Warszawa
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Katalog wystawy
(5)
Katalogi wystaw
(5)
Malarstwo polskie
(5)
Sztuka polska
(5)
Fotografia polska
(3)
Grafika polska
(3)
Esej
(1)
Fotografia portretowa
(1)
Fotografie
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Książka artystyczna
(1)
Literatura polska
(1)
Malarstwo niemieckie
(1)
Malarstwo żydowskie
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Rysunek polski
(1)
Rzeźba
(1)
Sztuka szwedzka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
42 wyniki Filtruj
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
17 UP : młoda sztuka ze Szwecji / Piotr Bernatowicz. W: Arteon : magazyn o sztuce. - Czas. 3, nr 3(2001), s. 8-11 1508-3454.
Dokument nadrzędny: Arteon : magazyn o sztuce.
Książka
W koszyku
Fragment katalogu: „Paintball to żartobliwy tytuł wspólnej wystawy prac pedagogów i studentów Wydziału Malarstwa UAP. Celem wystawy była realizacja idei dydaktyki opartej na partnerstwie. Archaicznej relacji „mistrz-uczeń” przeciwstawiliśmy model dydaktyki konfrontującej pedagoga ze studentem i pedagoga z pedagogiem, czyli wszystkich ze wszystkimi…Chodziło nam o zderzenie różnic w sposobach myślenia o sztuce, odrzucenie apodyktyczności i arbitralnych sądów z pozycji miejsca w hierarchii uczelni. Pomysł wystawy może również zostać zinterpretowany jako prowokacja służąca uwspółcześnieniu relacji „mistrz-uczeń”. Chcemy uczyć się rozstrzygani o wartości własnej i cudzej pracy artystycznej przez dyskusję i logiczną argumentację. Chcemy również pokazać, że sztuka jest nie tylko działaniem indywidualnym i różnicującym nas, lecz także doświadczeniem społecznym. Może wspierać wzajemne zrozumienie i być płaszczyzną twórczej współpracy”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wystawy/ Wydarzenia artystyczne P.62 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Paweł i Gaweł / Anna Borzeskowska. W: Arteon : magazyn o sztuce. - Czas. 3, nr 12(2002), s. 36-37 1508-3454.
Dokument nadrzędny: Arteon : magazyn o sztuce.
Artykuł
W koszyku
Kunsztowny pretekst / Anna czaban. W: Arteon : magazyn o sztuce. - Czas. 3, nr 4(2010), s. 30-31 1508-3454.
Dokument nadrzędny: Arteon : magazyn o sztuce.
Wzlot białego Cygana (Honza Zamojski, Grzegorz Drozd, Konrad Smoleński) - pokazane zostały trzy rozbudowane prace stworzone specjalnie na to wydarzenie przez Grzegorza Drozda, Honzę Zamojskiego i Konrada Smoleńskiego w trakcie pobytu w Republice Czeskiej. Honza Zamojski przemierzył szlak „śmierci pięknych saren” badając ślady życia Oty Pavla, dzieląc z nim krajobrazy i pasje, głównie tą dedykowaną przypadkowym wydarzeniom. Podobnie jak jego nieżyjący przewodnik, Honza wpadł w otchłań pracoholizmu i stworzył niezwykle dopracowaną książkę artystyczną o swoich peregrynacjach: fikcyjnych i realnych miejscach oraz historiach ewokowanych życiorysem Pavla. Grzegorz Drozd, iluzjonista i szalbierz, bezwzględny prześmiewca kłamstw sztuki, pokaże swoją malarską wersję encyklopedii. Konrad Smoleński zaprezentuje dwuekranową projekcję wideo, w której dźwięk gra tak samo ważną rolę jak cisza a obraz jest równie ważny jak czarny ekran. Poprzez zróżnicowane media wystawa analizuje sytuacje komunikacyjne, funkcje generowanych komunikatów, źródła i otoczenie, w jakim różnorakie (werbalne, ucieleśnione, dyskursywne itd.) wypowiedzi determinują nasze zachowania i obraz nas samych w sieci ludzkich i nieludzkich, żywych i martwych współuczestników naszego świata.
Honza Zamojski pokazuje, że życie i sztuka jest przygodą. Na każdym kroku kryje się coś niesamowitego, co artysta potrafi dostrzec i przez formalne transformacje pokazać widzowi ujawniając poetycką urodę pozornie banalnej rzeczywistości. Oprócz wideo tworzy instalacje i książki artystyczne oraz jest kuratorem. Posiada rzadką dziś zdolność łączenia technicznej biegłości z zaawansowanym podłożem konceptualnym, jego prace są pełne humoru i odświeżającego anarchizmu i jednocześnie otwierają szeroką przestrzeń dla kontemplacji.
Grzegorz Drozd jest jedną z najoryginalniejszych postaci polskiego świata sztuki. Z jednej strony jest malarzem, który potrafi namalować wszystko, z drugiej potwornym szydercą i manipulatorem. Jego prace to przestępstwa względem sztuki i jej zhierarchizowanych instytucji i intelektualny plac zabaw dla widzów. Na konkursie Samsung Art Masters podobnie jak na swoim dyplomie zaszantażował szacowne komisje robiąc z nich obiekt pracy, w jaką zmienił proces oceniania, pracy, która stała się rozrywką dla osób postronnych. Wielką zaletą podejścia Drozda do sztuki jest brak jakichkolwiek mglistych metafor, niejasnych treści znanych tylko autorowi, ekspresji tajemniczego wnętrza artysty. Jest wręcz przeciwnie, operuje na jasno i precyzyjnie określonych sytuacjach, w które wprowadza nieoczekiwany ruch.
Konrad Smoleński jest artystą multimedialnym, z wielką swobodą porusza się na terenie filmu, muzyki, performensu i obiektu. Niezależnie od techniki lub ich połączenia, artysta ujawnia ponad przeciętną znajomość tajników każdego medium, kiedyś nazywaną kunsztem. Techniczna doskonałość prac Smoleńskiego zaskakuje zważając na podejmowaną przez niego tematykę i wyraźną obecność niezwykle żywiołowej, otwarcie anarchistycznej osobowości autora, który stanowi nie tyle ślad, co bazę dla tej twórczości. Hipnotyczne kadry filmów, ich wirtuozerski montaż oraz niezwykle silnie oddziałujące ścieżki dźwiękowe bezboleśnie wprowadzają widza w odmienne pole percepcji, zaprojektowane przez Smoleńskiego tak, by z czasem wyprowadzić widza ze stanu estetycznej rozkoszy i postawić na granicy, skonfrontować go z tym, co brutalnie nieprzekraczalne jak rozpad czy śmierć. Mimo że są bezkompromisowe, często dotyczą tematów ostatecznych i regularnie wykorzystują bardzo agresywne formy. Jednak prace Smoleńskiego równoważy subtelność, dowcip i chłopacka swoboda.
Artykuł
W koszyku
Zła sztuka / Sabina Czajkowska. W: Arteon : magazyn o sztuce. - Czas. 3, nr 6(2011), s. 32-33 1508-3454.
Dokument nadrzędny: Arteon : magazyn o sztuce.
Zło wydaje się koniecznym i stałym elementem ludzkiego doświadczenia. Definiowane jako zadawanie cierpienia jest niemalże niemożliwe do wyeliminowania, gdyż wartość cierpienia jest wpisana w wielowymiarową egzystencję człowieka. Człowiek jest stworzeniem agresywnym i trudno temu zaprzeczyć. Możemy się wzdragać z przerażenia, kiedy dowiadujemy się o okropnościach, jakich się dopuszcza , jednak doskonale zdajemy sobie sprawę, że w każdym z nas drzemią dzikie impulsy, prowadzące do zbrodni, morderstw i okrucieństwa. Wystawa „Kłusownicy” podejmuje ten wątek, próbując ująć kwestię zła u jego źródła, dociekając jego początków. Jest to spojrzenie jakby od wewnątrz, spojrzenie nieobawiające się zboczyć w obszary szalonej fantazji, zakrawającej niekiedy o mity, przywołujące wrogie duchy i upiory. Nie chodzi tu o przedstawienie publicystycznej myśli, analizującej efekty współczesnych konfliktów, tylko o wniknięcie w tajemnicę zła, w mroczne zakręty duszy, bestialskie instynkty i nienawistne myśli. Zło, podobnie jak dobro jest dwuznaczne, a to dlatego, że wartości te są nierozerwalne i najczęściej występują razem. Tak jak dwuznaczne jest serce kłusownika, który choć pełen uwielbienia i podziwu dla piękna i siły zwierzęcia, jednocześnie nie ma oporów, by je zabić. Każda dwuznaczność fascynuje, tak też zło jest przedmiotem fascynacji i choć wydawać się może patologią, to rzadko spotykamy kogoś, kto rzucałby się do walki w imię zła. Częściej spotykamy agresywne zachowania, które są podporządkowane prawom moralnym. Wystawa nie ma na celu przedstawienia, czym zło jest, ale będzie próbą nakreślenia aury, jaka otacza to zjawisko. Aury, która im bardziej subtelna i niewinna, tym bardziej upajająca i wściekła. Artyści wprowadzą widza w zakłopotanie, kiedy oto okaże się, że nieświadomie zauroczony, jest on częścią tej sytuacji. Zamienią się w semantycznych kłusowników, którzy zastawiają wnyki na konwencjonalne, utarte i jednoznaczne przekonania i opinie na temat zła.
Artykuł
W koszyku
Nie tylko przyjemności / Eulalia Domanowska. W: Arteon : magazyn o sztuce. - Czas. 3, nr 7(2005), s. 24-25 1508-3454.
Dokument nadrzędny: Arteon : magazyn o sztuce.
Wystawa prezentuje prace 15 szwedzkich artystów współczesnych, wypowiadających się różnymi środkami od malarstwa do tzw. nowych mediów instalacje, video. Łączącą ich cechą jest zainteresowanie problematyką społeczną, którą wszyscy podejmują.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wystawy/ Wydarzenia artystyczne P.59 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wystawy/ Wydarzenia artystyczne W.19 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Nieznany symbol / Michał Haake. W: Arteon : magazyn o sztuce. - Czas. 3, nr 2(2017), s. 32-33 1508-3454.
Dokument nadrzędny: Arteon : magazyn o sztuce.
(…) Wystawa prezentuje powstały w 2016 roku cykl prac, dla których punktem wyjścia było „12 Kroków AA” – podstawa Programu Wspólnoty Anonimowych Alkoholików. „Kroki” spisane zostały w 1938 roku przez jednego z założycieli Wspólnoty AA, Billa W. Na cykl składa się 14 prac wykonanych na papierze gazetowym (stronice magazynu „Film” z lat siedemdziesiątych) i dużego formatu kartonie.
(…) „12 Kroków AA” powstawał przez mniej więcej rok, wpierw jako zamysł w głowie artysty, potem już na papierze w jego pracowni. Dociekania na ten temat i rozmowy trwały dłużej. Chlanda nie jest uczestnikiem Wspólnoty AA. Można go uznać za przyjaciela AA. Wiedzę i doświadczenia odnośnie tego ruchu czerpał z lektur, z obserwacji oraz z dialogów (rozmów i korespondencji) z jego zaś przyjacielem znającym AA z autopsji.
(…) Jakkolwiek cykl ten to dwuwymiarowe przedstawienia i wyobrażenia, ma on również (jak wszystkie prawie prace Chlandy) charakter przestrzenny, ma swoją dramaturgię i „choreografię”. Składa się z dużego rysunku węglem na kartonie oraz dwunastu, ściśle z nim powiązanych rysunków na podmalowywanych rozkładówkach magazynu filmowego. Winny być oglądane razem, w określonej kolejności i we wzajemnym powiązaniu. Na dużym rysunku widzimy 12 małych „stacji-kroków”, z nimi koresponduje 12 mniejszych „rysunków-kroków” stanowiących większe wyobrażenia poszczególnych „Kroków AA”. Całości towarzyszy jeszcze jeden średnich rozmiarów podmalowany rysunek, stanowiący plan-partyturę całości dzieła, a zarazem lapidarne świadectwo docierania do formy i przesłania całego dzieła Marka Chlandy „12 Kroków AA”, ukończonego w październiku 2016 roku i zaraz potem przekazanego w moje ręce.
Artykuł
W koszyku
Praca czyni poznańskim artystą / Alek Hudzik. W: Arteon : magazyn o sztuce. - Czas. 3, nr 3(2012), s. 37 1508-3454.
Dokument nadrzędny: Arteon : magazyn o sztuce.
Czy istnieje duch sztuki poznańskiej? Duchy są w zasadzie niewidzialne, a ich realność poddawana w wątpliwość – zwłaszcza w kontekście lokalnych scen artystycznych. Tymczasem wystawa Arbeitsdisziplin powstaje w przekonaniu, że taki duch objawia się – w Poznaniu i tylko tu. Trzeba bowiem podkreślić, że takie spirytystyczne rozważania możliwe są wyłącznie w tym mieście. Wystawa opiera się na tezie, że Poznań jest obecnie jedynym w Polsce ośrodkiem lokalnym, w którym udało się wypracować – i kultywuje się – endemiczne i wyraziście osobne wartości artystyczne. Poznań jest jedynym miastem w Polsce, w którym można mówić o środowisku lokalnym, nie ryzykując nazwania go prowincjonalnym. Wystawa Arbeitsdisziplin jest więc próbą uchwycenia ducha sztuki poznańskiej w jego ostatnim wcieleniu – ożywającego w praktykach artystycznych generacji twórców, którzy na nowo definiują specyfikę lokalnej sceny około roku 2012.
Tytuł wystawy zwraca uwagę na „dyscyplinę pracy” jako zasadniczy element paradygmatu współczesnej sceny poznańskiej. Nieprzypadkowo tytułu tego używamy w wersji niemieckiej. Nieprzypadkowa jest również jego zbieżność z tytułem słynnej pracy Rafała Jakubowicza. Ikoniczny poznański artysta, należący do generacji poprzedzającej tę, która jest przedstawiania na wystawie, użyczył naszemu projektowi tytułu swojej realizacji. Uczynił to w 10. rocznicę powstania „Arbeitsdisziplin” oraz politycznych kontrowersji wokół pokazania tej pracy w poznańskim Arsenale – prezentacji, do której, jak wiemy, nigdy nie doszło.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Artyści Jaw.1 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Kocham cię z daleka / Jacek Kasprzycki. W: Arteon : magazyn o sztuce. - Czas. 3, nr 2(2002), s. 8-9 1508-3454.
Dokument nadrzędny: Arteon : magazyn o sztuce.
W wystawie uczestniczy 9 artystów z Francji, Finlandii, Holandii, Niemiec i Polski, którzy zaprezentują malarstwo, rzeźbę, sztukę wideo oraz instalacje.
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wystawy/ Wydarzenia artystyczne B.66 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wystawy/ Wydarzenia artystyczne B.32 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biennale Grafiki Studenckiej to odbywający się cyklicznie konkurs, którego celem jest wyłonienie najciekawszych postaw twórczych wśród studiującej młodzieży i ułatwienie jej startu do dojrzałej kariery artystycznej. Dążeniem Biennale jest zgromadzenie prac o wysokich walorach artystycznych i warsztatowych wykonanych w dowolnej technice graficznej. Do udziału zostają zaproszeni studenci wszystkich uczelni plastycznych w Polsce oraz dyplomanci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wystawy/ Wydarzenia artystyczne B.90 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej